maandag 27 juli 2009

'Nieuw speelgoed' als wedstrijdinzending bij Romy

Helaas hebben we flink wat problemen met internet. Gisteren had ik deze LO al klaar, maar zonder internet kan ik hem natuurlijk ook niet plaatsen. Eigenlijk had ik mezelf voorgenomen eerst een LO te maken van Kiwi, ons 'nieuwe vogeltje'. Maar deze foto's van Pippi lagen al zo lang te wachten op een mooie LO, dat ik toch maar eerst deze afgemaakt heb. Zelf vind ik vooral de tweede foto (vanaf links gezien) erg leuk! Met deze LO doe ik ook mee aan een hele leuke wedstrijd, georganiseerd door Romy Het papier is van DoodlebugDesign

5 opmerkingen:

Romy zei

Echt een supermooie layout, Marlieke! Prachtige compositie. Ik ben zelf niet zo handig met veel foto's op één layout, maar als ik dit zie gaan mijn handen alweer jeuken...:) Ook erg mooi wat je met Stickles hebt gedaan. De swirls lijken zo uit een verpakking te komen.

Ilonka zei

Wat een prachtige Lay-Out. De kleuren zijn prachtig. En wat past het mooi bij je vogel. Je hebt hele mooie details gebruikt. Je hield ons inspanning maar het is het wachten meer dan waard.

Groetjes Ilonka

Unknown zei

Wat een fotomodel zeg super.je lo is heel mooi geworden en heerlijk vrolijk.Past precies bij PIP.
gr,Lean

Janny zei

wat een mooie en vrolijke Lo is het geworden!

Odetta zei

Wat een schitterende lay-out! Mooie vorm nestabilities! En van de kleurrijke foto's word ik helemaal vrolijk van! Even wat anders. Marlieke, wil jij naar mij jouw e-mail adres sturen, wil ik je namelijk wat vragen. Mijn e-mailadres is als volgt: o.donners@home.nl.
Groetjes, Odetta