dinsdag 26 juli 2011

Karen Doodles Uitdaging 73

Wat leuk dat er al zoveel mensen gereageerd hebben op mijn berichtje van gisteren! En dat nog wel na zo'n lange tijd niet in scrap- en blogland geweest te zijn. Dank jullie wel daarvoor.

Vandaag heb ik sinds lange tijd de draad van het scrappen weer eens opgepakt. Ik wilde beginnen met een simpel kaartje. Gewoon om er weer even in te komen. De Karen Doodles Nederlandse Uitdagingen Blog hielp me daar wel een beetje bij, want de challenge van deze week is namelijk: Alles Mag.

Ik ben dus tussen mijn Karen Doodles digi's op zoek gegaan naar een stempel om mee te werken. Maar toen begon het: ik vond dat ik niet de juiste kleuren Copic Markers had om mee te kleuren. Dus besloot ik mijn Distress Ink erbij te pakken en voor het eerst in mijn leven een afbeelding te gaan kleuren met Distress Ink. (ik gebruik Distress Ink altijd op een hele andere manier). Wat moeilijk! En ja, ik geef het meteen toe; ik heb hier nog heel veel in te leren! Maar ik vond het wel erg leuk om te doen, dus ik ga het zeker nog vaker oefenen.


16 opmerkingen:

Unknown zei

wat een droppie en ook zo mooi ingekleurd!
groetjes,Lean

chantal zei

wat een prachtige kaart. Ik vind de afbeelding heel leuk! Mooi ingekleurd.
Liefs Chantal

mariska zei

Oooh wat een leuk kaartje meid!
Ziet er schitterend uit.
Enne...de datum is geprikt hoor....volgende week donderdag kan doorgaan ;)

Liefs Mariska

Sapipzi zei

Hoi Marlieke,

Ik zag jouw naam bij de uitdaging van Karen's Doodles en dacht: die naam ken ik. Ik heb "vroeger" bij een Marlieke in de klas gezeten. Daarna bekeek ik je profiel en daar zag ik dat je ook uit Eindhoven komt dus jij moet wel haast DE Marlieke zijn bij wie ik in de klas heb gezeten. Ik weet je achternaam niet zeker maar dacht dat het Peters was/is.
We zaten samen op de Witte school/ Basisschool t'Hofke.

groetjes Margo

Bernadet zei

wat een leuke kaart is dit Marlieke!!
Die digi is echt leuk.

Leuk dat je meedoet en veel succes bij Karen's Doodles NL

Renata van Miltenburg zei

Mooie layout, leuk dat die groene rand overal terug komt. En oefening baart kunst toch :) EN het juiste papier, scheelt ook enorm ben ik zelf achtergekomen!

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Maia zei

Nou je hebt talent voor inkleuren hoor! Die boeken vind ik schitterend zo mooi dat verloop!
Je hebt de smaak echt weer te pakken gezellig hoor!
Lieve groetjes Maia

Louise zei

Ik zie dat je het nog niet verleerd bent Marlieke, voor een eerste keer inkleuren is het prima gelukt hoor, vindt inkleuren met Distress inkt altijd een heerlijk ontspannen werkje, maar ik kan het ook nog niet zo goed hoor, is toch anders als met Derwent.

Fijne dag,

Louise

KarinsArtScrap zei

hoi marlieke leuk dat je weer een kaartje heb gemaakt en dan ook nog met zo'n leuke digi.
je kleurtjes vind ik heel erg mooi, prachtig kaartje.

groetjes karin

anja zei

wij hebben allemala nog veel te leren ,maakt je kaart niet minder mooi hoor
leuk dat je meedoet.
gr Anja KDDT-nl

Angela zei

Schitterende kaart.... het distressen gaat je helemaal niet slecht af hoor; vind het prachtig gekleurd!!!
Ook een erg mooie compositie!!!
grt Angela

Janny's Cards Creations zei

Leuke digistempels zijn dat. Ook ik heb er een paar binnengehaald. Je hebt er een leuke kaart van gemaakt. Groetjes Janny

José zei

Leuk dat je mijn blog hebt bezocht en dank je wel voor je reactie.
Deze kaart vind ik erg mooi zeg! Hele leuke stempel. De embossing geeft een prachtig effect. Ik heb eens bij je rondgekeken en ben meteen volger geworden.
groetjes, jose

Ellen zei

Maar wel goed gelukt Marlieke, je kaartje ziet er mooi uit!
Leuk dat je meegedaan hebt met Karen's Doodldes NL.

Groetjes Ellen

Cornelie zei

Als eerste, gefeliciteerd, dit als reactie op je vorige bericht!!! En door het Karens D. blog ben ik op je blog terecht gekomen, en net als José, wordt ook ik je volger. Ik zie een diversiteit aan creaties, en het ziet er goed uit! Leuk!!
Je ziet me wel weer eens!
Groetjes Cornelie

Odetta zei

Heel erg mooi gemaakt, Marlieke. Mooie kleuren en de boekenwurm is heel erg leuk, hahaha!