vrijdag 28 december 2012

Nog een kaartje vandaag

En hier ben ik met een tweede post vandaag. Ik heb een kaartje gemaakt wat ik nog aan de challenge van Stampin Challenges Blog mee wil laten doen en die challenge sluit over enkele uurtjes. De challenge was een échte uitdaging, een sketch, maar oh wat vond ik het een lastige sketch om mee te werken. Dit is wat ik ervan gemaakt heb:


Ik hoop dat de sketch nog (voldoende) herkenbaar is. De twee rendieren zijn het schuine vlak uit de sketch...

Het dessinpapier is van Stampin'Up.

12 opmerkingen:

Kimmie zei

Hoi Marlieke

Ik vind dat je een hele leuke creatie hebt gemaakt en vooral dat je iets van Stamp'in Up hebt gebruikt!
Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge.

XXX Kim

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Marlieke.

groetjes karin

Mieke zei

Hele mooie kaart!
Ik heb vandaag jouw kaartje gekregen, dank je wel! X

Romy zei

Wat een prachtige kaart! Ik vind die herten heel sfeervol.

jolanda zei

mooi kaartje

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt!! Ook heel erg bedankt voor je mooie kerstkaart!
Lieve groetjes, Yvonne

Eefje Bouweriks zei

Mooie kaart en bedankt voor het meedoen met de tweede challenge van ons blog

Groetjes
Eefje
DT member Stampin Challenges

femmoltje zei

O wat een leuk kaartje weer.
Echt een Marlieke kaartje..

Unknown zei

Hoi ik denk dat ik een kaartje van jullie heb gekregen...vind t wel jouw style ..hahhahaha stond nixnie in ..lol...Een rood kerst poppetje met mooie sneeuw randjes.
fijne jaarwisseling groetjes,Lean

Janny's Cards Creations zei

Gezellige kaart geworden. Groetjes Janny

Maia zei

Ho...ho...ho....nee het is niet het geluid van de kerstman maar van mij...wat ga jij snel!
Ik ben blijven steken bij je uiltjestag..moet je vaker doen super mooi is dat geworden!
Je twee kaartjes op 1 dag zijn ook mooi...hard gewerkt in de vakantie haha
Fijne zondag
Liefs Maia

Je@net zei

Wat een mooi kaartje, Marlieke!