dinsdag 19 maart 2013

Zoals beloofd.....3e kaartje met hartjespons van Stampin'Up

Daar ben ik dan, met mijn derde kaartje met de hartjespons. Regelmatige bezoekers van mijn blog weten inmiddels wel hoe deze kaartjes tot stand zijn gekomen.



Voor deze kaart heb ik een Kraft-kaart als basis gebruikt. Daarop een laagje roze cardstock en vervolgens wit cardstock. Uit een strook Kraft heb ik de twee delen van de harten gesneden. Uit roze cardstock twee harten geponst en deze door de cuttlebug gehaald met een embossingfolder.

Alle drie de kaarten met de hartenpons nog eens bij elkaar op een rijtje:



Zo, voorlopig even geen hartjesponsen meer hoor ;-)
Het is nu weer tijd voor wat anders.

7 opmerkingen:

Romy zei

Je hebt wederom een prachtige kaart gemaakt met deze pons!

Louise zei

Hij is schitterend Marlieke, vindt ze trouwens alle drie prachtig.


gr.LOuise

Mieke zei

Ze zijn geweldig!

KarinsArtScrap zei

wat een super leuke en vrolijke kaarten Marlieke.

groetjes karin

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ha die Marlieke ook weer leuk om wat van jou te horen. Ook over gestapt op de SU stempels en kaartjes of zomaar tussendoor? Ik vind je middelste kaart ontzettend leuk geworden. Ze zijn wat eenvoudiger, want sommige kaarten die mensen plaatsen zit zoveel werk aan. Nou dat wordt zeker wel gezien hoor. Dat schreef ik al op mijn blog. Ben je soms demonstratice geworden? Ik wel en begin eigenlijk nu met spullen bestellen. Moeilijk hoor. Beginnen met de basis dingen en dan die leuke stempels. Van alle kleuren heb je wel lint enz.
Ik ga op mijn gemak jouw blog even terug lezen. Zie er zo op het oog leuke dingen op staan en ook nog een Lay-out. Zeker tot ziens/blogs.
Gezellige lieve groetjes Lida

Miranda zei

Hoi Marlieke.
Bedankt voor je berichtje op mijn blog.
En natuurlijk heb ik er geen bezwaar tegen als je hem lift.
Ik doe niet anders hihi.
Leuke kaarten heb je gemaakt, je hebt de hartjes leuk gebruikt.
Groetjes Miranda

Yolanda zei

Deze is OOK LEUK! Lekker vrolijke kleuren, en hoe je de hartjes op deze manier verwerkt hebt vind ik een goed idee. Stippellijntje erlangs geeft het net dat ietsje meer. Toppie! Groetjes Yolanda B)