zaterdag 24 augustus 2013

1-layer kaart

De trouwe bezoekers van mijn blog weten wel dat ik inmiddels helemaal van het CAS ben en ook erg dol op Stampin'Up. Zo af en toe moet je jezelf eens uitdagen vind ik en dat heb ik deze keer gedaan door een 1-layer kaart te maken. Niet echt mijn sterkste punt, zelfs niet met alle mooie materialen die SU te bieden heeft. Dit is het geworden:


Ik ben niet geheel ontevreden, maar toch mis ik iets. En oké, het is niet helemaal netjes gestempeld én de roze ballon had iets lager gemoeten. (Dan had ik mijn stamp-a-ma-jig maar moeten gebruiken... heb hem niet voor niks).

De ballonnen zijn uit de set Up Up Away en gestempeld met de SU Markers. De slinger van de ballonnen heb ik gemaakt met een tekst uit de set Itty Bitty Banners. Tot slot nog wat plakpareltjes als ballonknoopjes en toen was er een 1-layer kaart. Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Dinsdag ben ik terug met een soort gelijke, maar toch weer heel andere kaart. Dezelfde materialen, dezelfde kleuren, maar géén 1-layer, haha. Een kaart die ik toch wel heel veel mooier vind dan deze...

7 opmerkingen:

Mieke zei

Ik vind hem anders heel mooi geworden hoor. Als je ballonnen laat vliegen, gaan ze ook niet afgestemd op elkaar op de juiste hoogte hangen, toch? ;-)

Unknown zei

Ik vind juist de eenvoud van de kaart mooi. Ik mis daarom niks hoor. Het pareltje zorgt voor een extra feestelijk tintje en maakt de kaart helemaal "af".

Unknown zei

Ik vind hem mooi, maar mis ook iets... wellicht nog een zwart randje (uit de losse pols) op het kaartje?? Ik vind one-layer kaarten ook altijd moeilijk en worden niet altijd even mooi bij mij.

Josje zei

Ja ik zie wel wat je bedoelt maar toch een leuke kaart geworden alles kan tochnook niet perfect

Marlieke zei

Misschien is het dat inderdaad wel, Miriam, dank je wel!

Romy zei

Wat een gave kaart zeg! Echt heel leuk!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

En ik dacht al aan de tekst maar 1x gestempeld en de andere ballonnen een touwtje geven. Of alle drie een touwtje en de tekst horizontaal door de touwtjes. Niet dat ik een expert ben, maar ik mis een klein beetje eenheid. Maaaar toch heel leuk bedacht.