dinsdag 6 augustus 2013

1 layout - 2 challenges

Vandaag een layout gemaakt die ik combineer met twee challenges:
- Op het Cards & Scrap Challengeblog is Scrapuitdaging #1 van start gegaan waarbij alles mag.
- Bij DCL vragen ze om water - zwemmen - varen -spetters - golven. Alles is op mijn layout aanwezig, behalve varen.

(klik op de foto voor een vergroting)

Op deze layout heb ik foto's verwerkt van bijna een jaar geleden, toen Femke nog maar 8 maanden oud was. Lucas, ook op de foto, is 3 dagen jonger dan Femke, maar wat een verschil tussen die twee he? Ik ben de sketch voor deze layout lang geleden eens op internet tegen gekomen.

Alle dessinpapier is van Stampin'Up. Met mijn Stampin Markers heb ik alle randjes voorzien van een laagje inkt. Helaas is het stempelen van het woord 'zwemmen' niet helemaal goed gegaan, ach ja... handwerk he ;-)
De foto's zijn gemat op een heel dun randje wit cardstock. Tot slot nog wat cirkeltjes gestippeld en wat plakpareltjes erop.

12 opmerkingen:

Cornelie zei

Dit blijven toch altijd leuke foto's he, bij en in het water! Je LO vind ik heel mooi en strak. Hou ik van, zodat de aandacht bij de foto's blijft. Dank je wel dat je hebt meegedaan aan de challenge van DCL!

Louise zei

Mooie strakke LO Marlieke, wat een schattige foto's van die twee. Inderdaad een heel verschil!.


gr.LOUise

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een mooie LO!! Super leuk gedaan!!

Unknown zei

Erg gave layout! Heerlijk spetteren in het water. En inderdaad, wat een verschil tussen die twee :)

Henriët zei

Heel erg mooi gedaan!
Groetjes van Henriët

anja curvers zei

Zeer gaaf hoor en zulke leuke foto's zijn dit. Bedankt voor je deelname aan dcl en cards en scrap.

KarinsArtScrap zei

een mooie layout Marlieke.

groetjes karin

Ellen zei

Wat leuk Marlieke dat je meedoet bij zowel C&S als bij DCL.
Erg leuke layout! Groetjes Ellen

Brendaxx zei

Erg mooi lootje heb je gemaakt! Schattig die kleintjes in het water :) Gezellig dat je meedoet met de 1e LOchallenge van Cards&Scrap! Groetjes,Brenda

Margot zei

supermooie lo met leuke details! bedankt voor het meedoen met de dcl!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Hele gave lo!

Tinie zei

Prachtige LO met hele leuke foto's!!
Bedankt voor het het meedoen met deze scrapuitdaging bij Cards & Scrap!
Groetjes Tinie