zaterdag 17 augustus 2013

Challenge #25 Crazy for CAS: Embossing

Goedemorgen, de nieuwe challenge bij Crazy voor CAS is weer van start gegaan en we denken dat het niet al te moeilijk is deze keer: gebruik embossing op je creatie. Dit mag "droge embossing" zijn (dus met een embossingfolder) of "natte embossing" (dus met embossingpoeder). Leef je lekker uit! Dit is mijn DT voorbeeld:


Een witte basiskaart met afgeronde hoekjes. De onderste helft van de kaart met een embossingfolder door de cuttlebug gehaald en daarna hier en daar wat plakpareltjes gezet. Wat twine (Stampin'Up) en een sentiment (ook Stampin'Up). Ik vond de kaart toen nog net niet af en heb uit een andere stempelset van Stampin'Up nog het bloemetje erbij gestempeld.

Fijne zaterdag en hopelijk tot ziens bij onze challenge!

11 opmerkingen:

anja curvers zei

Heel erg mooi gedaan hoor, leuk kaartje.

Henriët zei

Leuk die plakpareltjes op de embossing. Prachtig voorbeeld voor de nieuwe uitdaging. Ik zet hem op mijn to-do lijst.
Groetjes van Henriët

Romy zei

Wat een stijlvolle kaart! Je kunt echt zien dat er over elk detail goed is nagedacht :)

Unknown zei

Wat een mooi CAS kaartje, erg gaaf en lekker neutraal ook! Jammer dat ik geen embossingpoeder/big shot heb :(

Ellen zei

Geweldige kaart Marlieke, leuk met die geëmboste cirkels en de bling.
Groetjes Ellen

Janny's Cards Creations zei

Mooie simpele kaart om te zien. Ik vind dat altijd erg mooi. Groeten Janny

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Marlieke,
De eerste werkweek zit er voor jou al weer op. Waarschijnlijk zit je al weer helemaal in je ritme. Je kaartje vind ik weer super. Zo leuk hoe je wit met zo weinig kleur toch zo stijlvol kunt maken. Super gedaan weer.
Groetjes mirande

Maia zei

Dit is weer een super " Marlieke" kaartje heel elegant hoor!
Ben je alweer een beetje gewend op school, altijd weer even wennen he.
Fijne zondag
Lieve groet Maia

Sandra zei

Heel mooi!

Mieke zei

Echt zooo'n mooie kaart!!

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Door zijn eenvoud schitterend geworden Marlieke!
Ik vind het nog steeds moeilijk om een kaart eenvoudig te houden.
Gezellige groetjes Lida