zaterdag 3 augustus 2013

Crazy for CAS #24: Vakantie

Wat hebben we de afgelopen weken toch warm weer gehad hier in Nederland. En dat terwijl velen waarschijnlijk toch wel vakantie hadden / hebben. Dat bracht ons op het idee om de challenge voor deze keer ook maar ' vakantie'  te noemen. Daar kun je toch weer heel veel kanten mee op. Kijk maar gauw op het challengeblog voor alle uitwerkingen van team oranje. Hoewel ik in team geel zit, probeer ik toch steeds voor elke challenge een voorbeeld te maken en dat is ook deze keer weer gelukt:


Het is weer een Stampin' Up kaartje geworden. Alle stempels, inclusief het sentimentje, zijn van SU. Ook de inkt en de markers die ik heb gebruikt zijn van SU. Wist je dat je met de SU markers direct op de rubberstempels kunt kleuren? Dus ook met verschillende kleuren? Vervolgens afdrukken en je hebt snel een prachtig resultaat. Ik bestelde met enige twijfel mijn SU markers bij Miranda, maar oh wat ben ik blij dat ik het gedaan heb! Ik ben er zo tevreden mee!

Voordeel is dat je de markers bij Miranda in een 'share'  kunt kopen; je hoeft ze dus niet allemaal in 1 keer aan te schaffen. Kijk maar eens op haar blog onder het tabblad shares. Miranda biedt overigens nog veel meer shares aan. En heb je zelf iets in de catalogus gezien, bijvoorbeeld een stempelset, maar wil je niet alle stempels uit die set? Geef het door aan Miranda en ze probeert ook daar een share van te maken zodat jij alleen die stempel ontvangt en betaalt die je graag wilt hebben. Ik heb het al enkele keren gedaan en vind het zo fijn! Zo ben ik bijvoorbeeld ook aan het vliegertje gekomen; deze zit in een set met heel erg veel stempels, maar door de mogelijkheid van de shares heb ik het vliegertje en de laarsjes voor een klein prijsje aan kunnen schaffen zinder dat hier de rest van de set ongebruikt in de kast blijft staan.

Fijne zaterdag allemaal. Ik ben gauw weer terug met nieuwe creaties.

Challenge:
- Addicted to CAS

10 opmerkingen:

Henriët zei

Zon, zee strand. Ik krijg meteen een vakantie gevoel bij jouw kaart. Erg leuk gedaan!
Groetjes van Henriët

Cornelie zei

Leuk kaartje me het beach thema. Lekker strak ook!

KarinsArtScrap zei

wat een super leuke kaart Marlieke.

groetjes karin

Romy zei

Wat een heerlijk zonnig kaartje! Echt prachtig!

Janny's Cards Creations zei

Mooie kaart ik doe ook mee met de challenge. Groetjes Janny

Unknown zei

Gorgeous card Marlieke - really summery like a postcard.....makes me wish I was there! Thanks for joining in our challenge at A2CAS.

Karen x

Unknown zei

Wat een gaaf kaartje en echt helemaal zomers! Hmmm... heerlijk naar het strand. Dat wil ik wel weer een keertje :)

Gerrina zei

Ik vind het weer een top kaart! Heerlijk zomers en een super mooie lay-out! Zonnig en creatief weekend, Gerrina

Karen Dunbrook zei

sweet card...

Loll zei

Adorable summer card. Love the colors. Thanks for joining us at ATCAS. Loll