zaterdag 31 augustus 2013

Crazy for CAS #26 en........ golfjesweken op mijn blog

Goedemorgen, alweer tijd voor een nieuwe challenge bij Crazy for CAS. Deze keer vragen we aan jullie om golven op je creatie te gebruiken. En als je een beetje creatief denkt, kun je daar heel veel kanten mee op. Het DT mocht gebruik maken van stempelsets van onze geweldige sponsor CAS-ual FridaysStamps. Neem maar gauw eens een kijkje op het challengeblog en bewonder de creaties van team oranje. Ook ik heb weer een voorbeeld gemaakt. De foto's op de layout zijn scherp. De foto die ik maakte was ook scherp, maar toen ik hem bewerkt had op de computer (recht maken) was hij ineens minder scherp en ik krijg de scherpte helaas niet meer terug. Mijn excuses daarvoor! En de prachtige stempels die ik mocht gebruiken, zijn ook niet goed meer te zien. Klik eventueel op de foto voor een vergroting; de stempels zitten rechtsboven en linksonder.



De golven op mijn creatie zijn natuurlijk terug te vinden in het water.

En dan kom ik nu even terug op de titel die boven dit blogbericht staat:
Met golven op je creatie kun je zo ontzettend veel kanten op en daarom heb ik iets speciaals bedacht:

de komende twee weken (de tijd dat deze challenge open staat) organiseer ik golfjesweken op mijn blog. Op alle creaties die ik jullie ga laten zien, heb ik golven verwerkt. Ik hoop dat ik jullie daarmee nog meer inspireer om mee te doen aan onze challenge. Link je CAS creatie met golven op het blog van Crazy for CAS. Wel geïnspireerd geraakt maar geen CAS creatie gemaakt? Laat dan een reactie achter onder dit bericht hier op mijn eigen blog en dan kom ik ook zeker even naar je creatie kijken.

7 opmerkingen:

Romy zei

Oh, echt prachtig! Zo mooi hoe je een mozaïek hebt gemaakt van de verschillende foto's.

Unknown zei

Wat een prachtige layout weer! Erg mooi gemaakt... Was even zoeken naar de stempels, maar ze zijn er echt. Gaaf!

Mieke zei

Wat is dit weer een super leuke LO!

Maia zei

Erg leuk ook deze layout!
Raar dat de foto's wazig werden maar jullie hebben genoten dat is wel te zien!
Ik plant altijd veel op mijn kaartjes dus geen cas maarik vind ze wel prachtig hoor .
Ben benieuwd naar je golfjes in de komende post( en)
Fijn weekend
Lieve groet Maia

Henriët zei

Altijd vervelend als je foto's niet willen wat jij wilt. Maar we kunnen op deze foto wel zien dat je er een mooie LO van gemaakt hebt hoor!
Groetjes van Henriët

Renate zei

Leuke LO. Zo te zien hebben jullie je goed vermaakt.

-xies- Renate.

Scrapcreaties Mirande zei

Wat een mooie lo. Leuk om zoveel foto's in een keer op een lo te verwerken. Dat is super handig maar staat ook nog erg mooi.
Groetjes Mirande