zondag 25 augustus 2013

Kerst in augustus

Vandaag ben ik er even snel met een extra kaartje. Ik had van de week een heel klein beetje tijd over toen ik de challenge van Keep It Simple voorbij zag komen: Kerst in augustus. Daar wilde ik wel aan meedoen, dus ging ik aan de slag. Dit is het resultaat:


Ik vind de combinatie van kraft met wit toch zo mooi! Ik heb gebruik gemaakt van twee verschillende embossingfolders (als jij er minimaal 1 gebruikt, kun je meedoen met de challenge van Crazy for CAS). De kerstboom is een stans van Marianne Design, gemaakt uit dessinpapier van Stampin Up. Verder nog wat twine en een sentimentje. Oja, het binnenkader heb ik gemaakt met Nestabilities. Misschien had ik de buitenste hoekjes nog even af moeten ronden met een ronde hoekpons zie ik nu.... ja, ik denk dat ik dat nog ga doen! Fijne zondag nog. 

11 opmerkingen:

Unknown zei

Mooi kerstkaartje weer!!

nicole zei

Supermooi!!
Zeker mooie kleurencombi, dat wit met craft!!
Groetjessss

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Mooi kaartje. Ik heb ook een kaartje gemaakt voor deze challenge!

Magali Meiresonne zei

Dit is een heel eenvoudige kaart maar super mooi!
Ps: De knop om volger te worden van mijn blog staat erop!
Groetjes, Magali.

Henriët zei

Heel erg mooi gedaan! En ja...ronde hoeken zullen vast niet misstaan!
Groetjes van Henriët

KarinsArtScrap zei

een heel mooie kaartje Marlieke.

groetjes karin

Maia zei

Halloooo, ik zit ook nog even gezellig met mijn ipad op de bank reacties en blogs te lezen, handig toch zo'n ding he.
Ik kan er alleen geen blogberichten op maken dan krijg ik niet alle foto's goed er op staan, lukt jou dat wel?
Bedankt voor de gezellige reaktie op Engeland!
Je kerstkaart is mooi, leuke embossingsfolder en dat twine is altijd mooi.
Het kaartje uit je vorige post met die balonnetjes met tekst er onder vind ik echt ook super!
Cas is echt iets voor jou, ik vind het super knap hoor, bij mij is alles altijd veel voller.
Fijne week
Lieve groet Maia

Maia zei

Oeps laat hoor! Foutje van deze juf ....ballonnetjes waren mooi! hihi

Romy zei

Je kaart is erg mooi! Door de witte achtergrond, knalt het kerstboompje er echt uit!

Gerrina zei

Wat mooi dat boompje op wit en het wit en kraft! Groetjes, Gerrina

Anni zei

Love the die cut tree and the embossing! Gorgeous card!
Thanks so much for playing along with us at KEEP IT SIMPLE!
Anni