woensdag 28 augustus 2013

Layout: Family Fun

Bedankt voor alle reacties op mijn twee vorige kaartjes! Leuk om te lezen. Vandaag heb ik een weer een layout om te laten zien. Het idee komt van Pinterest, maar wel weer met mijn eigen draai eraan. 

(klik op de foto voor een vergroting, dan kun je wellicht ook de journaling lezen)

De basis is een vel wit cardstock. Dessinpapier is van Stampin'Up. De datum heb ik gestempeld met stempeltjes van Just Rite, met een SU Marker in de kleur van het dessinpapier. De journaling is gemaakt met de labelwriter, de titel met Thickers. Een bedankje aan Miranda overigens, die me geholpen heeft met het bedenken van deze titel! Tot slot nog wat plakpareltjes om de layout af te werken.



10 opmerkingen:

Louise zei

Schitterend Marlieke, prachtige LO en wat een mooi tekst!!!!!.


gr.LOuise

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Een prachtige lo. En wat een mooie tekst bij die foto. De titel past er goed bij. Was leuk om mee te denken! Doe het graag weer!!

Romy zei

Hij is prachtig! Wat een mooie foto ook weer!

Unknown zei

Super gave layout, past heel goed bij elkaar :) mooi gedaan en de titel is ook pakkend!

Renate zei

Prachtige LO. Mooie passende titel.

-xies- Renate.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Echt een hele mooie LO!! Met een mooie titel!
Groetjes, Yvonne

Mieke zei

Zo mooi!

Maia zei

Help ik ben weer eens achter met lezen...tja voor het eerst weer een hele dag ingevallen en gewerkt dan krijg je dat.
Wat een mooie layout is dit!
Zo leuk bedacht deze vormen, leuke tekst en super foto!
Je vorige ballonnenkaartje is ook prachtig!
Ik ga weer even door
Tot zo

Gerrina zei

Wat een mooi evenwicht zo! Mooie LO! Groetjes, Gerrina

Cynthia van der Wilk zei

Wat een leuke layout zeg.