donderdag 1 augustus 2013

Ook in augustus gaan we door met kerstkaartjes

Goedemorgen, augustus alweer, wat gaat het toch allemaal snel. In juli was het twee keer Kerst op mijn blog. Yvonne's 52 week of Christmas helpen me echt wel een handje om zo af en toe alvast een Kerstkaartje te maken en ook nu is het me weer gelukt:


Het is een kaartje geworden in kraft + wit + blauw. Ik vind hem zelf wel erg mooi. Papier, inkt (kleur: Crumb Cake) en kerstboomstempel zijn van Stampin'Up. Sentiment is van JustRite, uitgestanst met een Nestabilitie en aangezet met een SU Marker. Hoekjes afgerond met hoekpons. Tot slot nog wat plakpareltjes en tadaa....een Kerstkaart. 


Bedankt voor het langskomen op mijn blog! Het belooft een warme dag te worden, geniet ervan. 


8 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een mooi kerstkaartje en een keer niet zo groen/rood, zoals de meesten. Is ook niet verkeerd, maar af en toe wat anders/neutralers vind ik ook mooi. Gaaf gedaan! :)

Louise zei

at een mooie combinatie is dit Marlieke, echt een plaatje!.


gr.LOuise

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wauw, ik vind je kaartje heel mooi geworden Marlieke!!
Leuk dat je weer meedoet, ondanks de tropische temperaturen!
Lieve groetjes, Yvonne

Unknown zei

Prachtige kaartje mooie tinten ook.
groetjes,Lean

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Deze is echt heel mooi.

Henriët zei

Een erg stijlvolle kerstkaart. Ik denk dat ik deze nog wel een keer van jou ga liften ;-)
Groetjes van Henriët

Mieke zei

Prachtige kerstkaart! Weer eentje om op te slaan ;-)

Janny's Cards Creations zei

Prachtige kerstkaart geworden. Heel mooi. Groetjes Janny