maandag 5 augustus 2013

Stampin' Up Shares

In mijn vorige blogbericht schreef ik al over de voordelen van Stampin' Up producten in een share bestellen bij Miranda. In dit blogbericht besteed ik er nog even apart aandacht aan. Stampin'Up maakt prachtige en degelijke producten, natuurlijk ook stempels. De stempels zijn vaak te koop in sets met meerdere stempels. Zelf gebruik ik lang niet altijd alle stempels uit een set, herkennen jullie dat? Maar daar heeft Miranda iets op bedacht: de shares. Je ontvangt en betaalt alleen de stempel(s) uit een set die je zelf wilt. Kijk vooral even hier op het blog van Miranda voor meer informatie.

Zelf heb ik ook weer wat shares bij haar aangevraagd. De foto's van de stempels heb ik even van haar blog geleend.

     



Ben je toevallig nog op zoek naar een stempel van een fiets met bijpassend sentiment? Dat kan! Kijk op het blog van Miranda voor de kleine prijs hiervan.






Of vind je die kerstmuts, kerstklokken, dat eendje of die bloemen zo leuk? Ook hiervoor kijk je even op het blog van Miranda. Zie link hierboven.





Van deze set wil ik heel graag de giraf, de olifant en het aapje hebben. Zie jij andere dieren die je wel leuk vindt? Laat het Miranda weten en je helpt mij er mee! :-)

Geen opmerkingen: