dinsdag 3 september 2013

Golfjesweken (2)

In mijn vorige blogbericht legde ik de golfjesweken al uit. Vandaag een tweede creatie van mijn hand waarop golfjes verwerkt zijn:


Deze kaart is eigenlijk oh-zo-simpel maar ik vind hem zelf oh-zo-mooi geworden. Als basis een witte kaart gebruikt. Daarop dessinpapier van Stampin' Up wat ik met een golfjesschaar door heb geknipt. De randjes zijn aangezet met de geweldige SU kleur Crumb Cake. Het sentiment is ook van SU en ook gestempeld met de kleur Crumb Cake. Het knoopje met twine maakt deze CAS-kaart weer helemaal af.

Donderdag ben ik terug met deel 3 van de golfjesweken.

9 opmerkingen:

Gerrina zei

Een eenvoudig idee geeft vaak het grootste effect. Zo ook hier! Groetjes, Gerrina

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Hij is inderdaad mooi van eenvoud.

KarinsArtScrap zei

eenvoudig en mooi Marlieke.

groetjes karin

Christine zei

Ook weer een mooie kaart Marlieke!
Liefs
Christine

Josje zei

Mooie kaart door zijn eenvoud

Romy zei

Prachtig kaartje weer, Marlieke!

De hobbydroom zei

Bedankt voor je reactie op ons blog Marlieke!
je kaartje is werkenlijkwaar schitterend! lekker eenvoudig maar zo mooi!

Lieve groetjes, De hobby droom

Magali Meiresonne zei

Mooie, eenvoudige kaart!
Groetjes, Magali.

Maia zei

Inderdaad simpel maar bedenk het maar eens!
Een super golfjes kaart weer Marlieke!
Geniet nog lekker van het mooie weer!
Groetjes Maia