donderdag 23 januari 2014

Donderdag = Kerstkaartendag, week 4

Donderdag alweer, en alweer de 4e week dit jaar met een kerstkaart op donderdag en dat allemaal dankzij Yvonne's 52 weeks of Christmas. Ik heb deze keer een kaart gelift van Terry.



De ster (van Stampin'Up) heb ik gestempeld met embossinginkt om er vervolgens goud embossingpoeder overheen te kunnen strooien en te verhitten. De spatten rondom komen van een stempel uit de set Gorgeous Grunge, ook van SU en ook met embossingpoeder gemaakt. Het sentiment is ook uit een set van SU. Als laatste voegde ik nog wat plakpareltjes toe om het geheel net wat meer af te maken.






10 opmerkingen:

Romy zei

Hij is prachtig! De geëmbosste ster ziet er erg mooi uit.

Diny zei

Wat een prachtig stijlvol kerstkaartje heb je gemaakt!

Grotjes Diny

Gerrina zei

Mooi! Een moderne en toch wat traditionele kaart! Gaaf om de spetters erbij te doen! Fijne dag verder, Gerrina

anja curvers zei

Mooi hoor gaaf die ster.

Misseke zei

Supermooie stijlvolle kerstkaart Marlieke

Groetjes,
Misseke

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Mooi hoor! Ik heb te weinig tijd gehad. Ik was te bezig met mijn nieuwe spulletjes... dat laat me ergens aan denken...

Wybrich zei

Wat een prachtige kaart! Heel erg mooi!

Marjan zei

Supermooi en chique! Ik heb deze stempel ook, leuk maar best lastig te verwerken.

femmoltje zei

Heel erg mooi geworden..
stijlvol kaartje zo
groep fmke

Unknown zei

Mooitje weer ster is ook mooi gelukt.