woensdag 1 januari 2014

Gelukkig Nieuwjaar

Graag start ik dit nieuwe blogjaar op, met een kaart voor alle lezers van mijn blog:


Het is zo niet goed te zien, maar ik gebruikte de Stylish Stripes embossingfolder (klik eventueel op de foto voor een vergroting) van Stampin'Up. Deze is echt zo mooi! Tussen de geëmbosste strepen, plakte ik wat strookjes washitape. Tot slot nog een sentiment. 

Morgen ben ik er alweer met een eerste Kerstkaart van 2014. Dat klinkt raar he. Maar ik ga lekker verder waar ik gebleven was met de challenge van Yvonne's 52 weeks of Christmas. 



8 opmerkingen:

Romy zei

Hij is prachtig! Wat een mooie kaart om het jaar mee te beginnen :) Ik wens jou ook een mooi 2014!

Mieke zei

Een mooi, liefdevol en creatief 2014!
Mooie kaart!

chantal zei

ja nu je het zegt je ziet het embossen, knappe kaart!
beste voor 2014, Chantal

Gerrina zei

als eerste bedankt voor je fijne reactie op m´n blogpost en voor jou en je familie heel veel fijne en mooie momenten en veel creativiteit voor 2014!
Mooi deze kaart!
En na de zomervakantie ga ik misschien meedoen met de 52. Heb er het afgelopen jaar 66 gemaakt en dat is echt even genoeg... Groetjes, Gerrina

Maia zei

Bedankt voor deze mooie kaart met wensen Marlieke, mooi gemaakt!
Ik vind je jaaroverzicht ook erg mooi met al die layouts!
Wat heb je inderdaad ook veel kerstkaarten gemaakt knap hoor!
Ik wens jou ook een gezellig, creatief en gezond 2014 samen met je gezinnetje en dat we nog maar veel van elkaars blog mogen genieten!
Fijne vakantie nog !
Lieve groet Maia

Diny zei

Wat een mooie kaart om het jaar mee te starten.
Leuk je jaaroverzicht.....mooi om terug te zien!
Ik wens je een goed en creatief 2014,
Diny

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Prachtige kaart zeg!

femmoltje zei

Mooie kaart.
Jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar gewenst!

gr femke