maandag 3 maart 2014

Layout met de sketch van CFC

Goedemorgen. Afgelopen zaterdag ging challenge #39 bij Crazy for CAS van start. Deze keer vragen we jullie om een creatie te maken n.a.v. een sketch. Mijn DT kaart heb ik zaterdag al laten zien, maar dat de sketch zich ook heel goed leent om een layout mee te maken, dat wil ik jullie vandaag laten zien:


Het dessinpapier is van Stampin' up. De foto is twee keer gemat en ik heb twee soorten Thickers gebruikt voor de titel. Met zilverkleurige inkt stempelde ik ook nog wat spetters (stempelset Gorgeous Grunge van SU) op 4 plekken. In eerste instantie zien jullie maar 2 plekken denk ik. Maar klik op de foto voor een vergroting en je ziet de andere 2 plekken ook. Ik zie nu dat ik ben vergeten om een datum erbij te zetten. Dat doe ik achteraf nog maar even. Het was Eerste Kerstdag 2013 op het strand van Renesse. Ik werkte de layout af door er uit de losse pols een kader aan de buitenrand op te tekenen. 

8 opmerkingen:

Romy zei

Hihi, wat een leuke foto en je hebt er een erg leuke en vrolijke lay-out mee gemaakt!

Louise zei

Wat een gewedige foto Marlieke, mooie LO heb je er mee gemaakt!
Wat wordt ze alweer groot hé, gaat veels te hard!.

Gr.LOuise

Diny zei

Wat een grappige LO heb je gemaakt!
Leuke foto heb je er voor gebruikt.

Groetjes Diny

Gerrina zei

De LO is mooi, maar de foto's zijn gaaf!!! Groetjes, Gerrina

Cornelie zei

Wat een toffe foto! En wat een gelijkenis! Prachtig om te zien!
Erg leuk je LO, maar ik vind je kaart met deze schets ook top!

Maia zei

Het fijne van vakantie is dat je lekker even door kunt bloggen tot midden in de nacht!
Wat een prachtige layout heb je hier van vader en dochter gemaakt!
Ze lijken zo ook sprekend op elkaar!
De letters zijn ook mooi vooral ook de glitterdochter letters!
Geniet van een fijne vrije week!
Groetjes Maia

femmoltje zei

`heyhey

wat een leuke lo..
heel mooi geworden..
Enuhh zelfs nu nog druk aan het scrappen tijdens je verhuizing.. top hoor.. een echte die hard

Louise zei

Hi Marlieke,

Kon je mailadres niet meer vinden dus maar even zo, wat een geweldig nieuws van harte gefeliciteerd, Gaat inderdaad veels te hard, Lars wordt alweer 6 waar blijft de tijd. Hoop dat je je goed voelt!!!!

Gr.LOuise