donderdag 26 februari 2015

Geen Kerstkaart maar een Tipsy Tasje

Het is me - voor het eerst dit jaar- niet gelukt om vandaag een Kerstkaart te plaatsen voor 52 Week of Christmas. Gewoon even te druk met van alles en nog wat.

Wel heb ik de afgelopen weken het ' Tipsy Tasje'  genaaid uit het boek Zo Geknipt 2. Het viel niet mee; het tornmesje moest er vaak aan te pas komen. Maar...het is gelukt, al zitten er echt nog wel heel wat schoonheidsfoutjes in.





Ik doe mee aan de Sew Along van Zo Geknipt. Vorige maand is het me op de valreep gelukt om mee te doen en ook deze maand is mijn project dus op de valreep klaar. Maar...het is gelukt en ik ben trots.


3 opmerkingen:

Je@net zei

Wat leuk, Marlieke. Gaaf met die schuine rits. Mag je zeker trots op zijn!

Louise zei

Tipsy tasje wat een leuke naam had er nog nooit van gehoord, mooi gemaakt hoor!


gr.LOuise

Marlieke zei

In de boeken van Zo Geknipt hebben alle projecten zo'n grappige naam