donderdag 28 mei 2015

Zoals beloofd... mijn swaps

Dinsdag deed ik de belofte dat ik later deze week een blogpost zou maken met daarin foto's van de swaps die ik maakte voor het Stampin' Up! Event in Duiven. Nou...hier is die post dan.

Het begon met de voorbereiding; voldoende stukjes cardstock in de juiste kleuren op maat snijden:




Dit is een foto met een tussentijds resultaat:


De kaartjes zijn gemaakt met de bokeh-techniek op watercolor-papier. Mijn toevoeging aan deze techniek: de kleine witte inkt-dots gemaakt met de Uniball Witte pigment inkt-pen voor net even iets meer effect.

Nadat ik alle kaartfrontjes gemat had, was daar het eindresultaat!
Ik maakte twee varianten; een roze en een groene:






Door de stempelset K.J.E.G. te gebruiken, creëer je in relatief korte tijd al snel een leuk kaartje als cadeaubon.



Zoals je ziet was het echt massa-productie.....






Met als eindresultaat een flinke stapel om te ruilen met collega-demo's:





In plaats van frontjes, kun je er natuurlijk ook gewoon dubbele cadeau-kaartjes van maken:


Hopelijk heb ik jullie een beetje kunnen inspireren met deze blogpost. Wil jij ook eens met deze techniek en / of gebruikte stempelset aan de slag? Ik maak graag tijd voor een workshop!

6 opmerkingen:

Sarah zei

Heel knappe productie !
Liefs ☆ Sarah ☆

Je@net zei

Ziet er leuk uit, Marlieke!

Diny zei

Heel erg leuk en heel veel werk ....maar het resultaat is prachtig!
Groetjes Diny

Stempel er op los by Ilse zei

OOO die zijn leuk !
Liefs
Ilse

Romy zei

Wat een leuke kaartjes en echt een mega-productie zo te zien!

Gerrina zei

Wat een mega hoeveelheid! Met een super mooie techniek! Fijn weekend, Gerrina