woensdag 26 augustus 2015

3 ProjectLife - spreads

De materialen van Stampin' Up! lenen zich uitstekend om ook ProjectLife (PL) pagina's mee te maken. Zoals jullie weten heb ik de keuze gemaakt niet alles van mijn PL te laten zien hier op mijn blog, maar deze keer heb ik 3 spreads die ik toch wel weer met jullie wil delen.

Het zijn 3 spreads (= dubbele pagina van 30 x 30) geworden over die hele warme zomerdagen begin juli, weten jullie nog? En tja...met zoveel waterpret, maak je nou eenmaal ook veel foto's...

Ik heb vooral ook veel screenshots met mijn telefoon gemaakt deze dagen, op diverse tijdstippen. Dit om het temperatuurverloop  door de dag heen vast te kunnen leggen. Die screenshots heb ik met de Selphy afgedrukt en zo werden het PL-kaartjes.

Klik op de foto's voor een vergroting.






Hieronder laat ik steeds de linker- en rechterpagina van alle drie de spreads nog even zien en daarbij vermeld ik welke materialen ik gebruikt heb. Bijna alle genoemde materialen zijn ook bij mij te bestellen. 


- Cherry on Top washitape
- Stempelset Perpetual Birthday Calendar (zonnetjes)
- PL kaartje uit een van de lijnen van Stampin' Up!

TIP: het PL-kaartje op deze pagina met de kantlijn en het tabje, was kant en klaar. Ik heb er wat zonnetjes stempels bij gemaakt. Maar zo'n kantlijn en / of tabje kun je ook heel goed zelf maken op een blanco PL- kaartje met de stempelset Tap Tap Tap en / of Writing Notes. En eventueel ook nog met de Filetabs Edgelits Dies


- PL kaartjes Stampin' Up!
- Cherry on Top washitape
- Foto Sleeve Fuse om een extra pocket te maken
- Stempelset Perpetual Birthday Calendar


- PL kaartje uit set Love Story op screenshot (links)
- Cherry on Top washitape


- PL kaartje Stampin' Up!
- Met behulp van de Foto Sleeve Fuse een pocket gemaakt met kraaltjes.


met een detailfoto van de kraaltjes-pocket:


- PL kaartjes Stampin' Up!
- Houten fototoestel embellishment
- Blauwe Candydots


- PL kaartjes Stampin' Up!
- Cherry on Top washitape
- Gele Candydot
- Stempelset Kinda Eclectic (grote zon)
- Houten fototoestel embellishment

Ik vond het heerlijk om met deze pagina's bezig te zijn en ben heel tevreden met het resultaat! Hopelijk heb ik je kunnen inspireren.

Wil je ook eens met ProjectLife aan de slag maar weet je niet hoe te beginnen? Ik zou het heel leuk vinden eens een workshop aan jou en je collega's of vriendinnen te mogen geven! Neem vrijblijvend contact met me op voor meer informatie. 

3 opmerkingen:

Romy zei

Erg leuk gedaan zo zeg! Leuk idee om de printscreens met de temperatuur te gebruiken!

Diny zei

Ach....wat heb je een leuke serie met foto's gemaakt Marlieke!
Zo zijn we wel heel erg leuk om te bewaren....het geeft er een extra mooi tintje aan! Zijn het LO's....en bewaar je dat in een mooie map?
Groetjes Diny

Johanna zei

Leuk hoor! En zo grappig, wij hebben precies zulke foto's van deze zomer (zelfde zwembad... en die kleine kindjes lekker aan het plonsen).