donderdag 31 december 2015

Nieuwe Catalogus Blohop Team Utopia




Welkom bij de bloghop van Team Utopia waarin we je alvast wat laten zien uit de nieuwe lente-zomer catalogus! We hebben geen vast beginpunt van de bloghop; je kunt dus overal beginnen. Elk teamlid van Team Utopia heeft een 'volgende'  en 'vorige'  button in haar blogbericht opgenomen, dus zo kun je heerlijk even overal langs-hoppen. Veel plezier!

Graag wil ik jullie dit kaartje laten zien:



De cijfers maakte ik met de nieuwe Large Numbers Framelits Dies. Zijn ze niet geweldig en veelzijdig?! Je kunt ze gebruiken op kaartjes, scrapbook-layouts, ProjectLife-pagina's en natuurlijk ook op doosjes en cadeauverpakkingen. Deze dies behoren echt tot mijn een van mijn favoriete producten uit de nieuwe seizoenscatalogus. En het leuke is dat er ook een bijpassende stempelset is en dus ook te koop als bundle met 15% korting!

Ik haalde de cijfer framelits door mijn stansmachine met een stukje Gold Glimmer Paper. Wil je eens écht blingbling papier?! Dan is dit stevige papier een echte aanrader! Niet zoeken naar glimmer; het straalt, glimt en spettert aan alle kanten! Zo mooi! Het is ook in zilver, rood en wit verkrijgbaar en staat in de gewone jaarcatalogus. Ik gebruikte tevens twee strookjes van dit papier onder de basis van mijn witte kaart.

De banner stempelde ik in de kleur Island Indigo. Het is een stempel die opgenomen is in de set Number of Years, die dus bij de Large Numbers Framelits Dies hoort. En..... die stempel is in meerdere sets in de lente-zomer catalogus opgenomen. Stampin' Up! zou Stampin' Up! niet zijn als er niet ook een bijpassende stans was om dit figuur uit te stansen. Deze vind je dus ook bij de Large Numbers Framelits Dies. De tekst 'Happy' komt ook uit diezelfde stempelset.

Ik maakte nog een soortgelijk kaartje:



Op dit kaartje gebruikte ik de Large Numbers Framelits Dies in combinatie met een stempel uit de set Kinda Eclectic uit de gewone jaarcatalogus.

Wil je deze prachtige Dies en / of stempelset ook hebben? Vanaf 5 januari kan ik hem voor je bestellen en ik ga die avond dan ook meteen een bestelling doen. Bestel je voor minimaal €60, dan ontvang je ook nog een gratis cadeau uit de speciale Sale-a-Bration folder! Mail me even je gegevens door en dan heb jij deze absolute must-haves binnenkort ook in huis!



Heb je nog geen catalogus? Tegen verzendkosten stuur ik hem graag naar je op! Je krijgt dan ook meteen de speciale Sale-a-Bration actiefolder om de gratis producten uit te zoeken.

Nadat je de cijfers hebt uitgestanst, kun je de overgebleven 'negatieve' stukken natuurlijk ook weer gewoon gebruiken, al moet ik ze nog wel even verder verwerken op een creatie. Maar je ziet wel dat ze zo ook heel mooi zijn, toch?!



Tot slot wens ik jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar! Veel plezier met verder 'hoppen'!






13 opmerkingen:

Sarah zei

Leuk zijn ze !

Romy zei

Hartstikke leuk zeg! Mooi die glitters!

Floor zei

Leuke kaarten zeg! Gaaf met dat glitterpapier.

Crejabeja zei

Fijne Uiteinde, en een goed begin toegewenst!!!

Brendaxx zei

Mooie kaarten! Heerlijke blingcijfers!

SoStampFul zei

Eenvoudig mooi, Dat glimmer paper heeft ook niet veel meer nodig. Ik wens jou een hele fijne jaarwisseling en een SU-per creatief 2016

Judith Liefting zei

Ik ben overstag hoor, ik wil de nummers gewoon ook hebben! Haha, er is een bloghop voor nodig, maar daarna ben je wel faillieut, of ik in elk geval! Fijne jaarwisseling en een goed, gezond, liefdevol 2016!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie creatie heb jij gemaakt met de cijfers Marlieke, ze zijn inderdaad een musthave en erg leuk om er nieuwjaarskaarten mee te maken. Ik wens je een hele fijn jaarwisseling toe en geweldig mooi, liefdevol en creatief 2016. tot volgend jaar! Groetjes, Ingrid.

Klaartje zei

Hele mooie kaartjes!

Henriëtte zei

Wauw. Mooie kaartjes en een hele leuke set:)

Voor 2016 wens ik je veel creativiteit, liefde en een goede gezondheid!!!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi gedaan Marlieke!! De beste wensen voor 2016!!
Groetjes, Yvonne

Agreable.stampin.fun zei

Ohhh wat dom ik had bij 3 januari gekeken....
Nog moe denk ik, want de linkjes staan hier gewoon.
Sorry maar deze uitwerking is ook heel leuk.

Marlieke zei

Haha helemaal niet erg! Gelukkig Nieuwjaar ;-)