dinsdag 26 januari 2016

Bij een party horen... cupcakes!

Dat je met de It's my Party / Party Wishes lijn van Stampin' Up! heel veel leuke dingen kunt maken, heb je de afgelopen blogberichten hier al kunnen zien. Vandaag een heerlijk mini-kaartje met daarop heerlijke mini-cupcakes:



De cupcakes zitten in de stempelset Party Wishes en daar hoort een pons bij uit het Party Punch Pack. Ik stempelde de cupcakes in de kleuren Mint Macaron, Crushed Curry, Melon Mambo en Tip Top Taupe. Met de Wink of Stella Glitterbrush bracht ik wat glitters aan. Ook de kaarsjes zitten in dezelfde stempelset als de cupcakes en ook deze kun je weer heel gemakkelijk uitponsen met een ponste uit het Party Punch Pack.

Onder de cupcakes twee stukjes It's My Party Designer Washitape, in een banner geknipt. Daaroverheen wat roze-zwarte Baker's Twine.

Het sentiment komt uit de set Boys will be Boys uit de jaarcatalogus.
Het achtergrondpapiertje komt weer uit het It's my Party Designer Series Paper Pack.

Zoals altijd probeer ik het resultaat van de Wink of Stella Glitterbrush ook weer even wat duidelijker op de foto te krijgen (klik eventueel op de foto's voor een vergroting):


Wil je dit kaartje en / of kaartjes uit mijn vorige berichtjes ook eens maken? Dat kan tijdens een workshop. Neem vrijblijvend contact met me op om de mogelijkheden te bespreken. Er is heel veel mogelijk! 

7 opmerkingen:

Romy zei

Supermooi kaartje! Ik vind de fleurige kleurtjes erg leuk.

Rosina zei

Heel leuk en feestelijk kaartje Marlieke...mooie cupcakejes erop...

groetjes Rosina

Je@net zei

Vrolijk en feestelijk...heel geslaagd kaartje, Marlieke!

Evy G zei

Ja, ik denk dat ik mijn verlanglijstje weer moet aanpassen want deze stempels zijn toch wel erg leuk! Mooi en vrolijk kaartje!

Stempel er op los by Ilse zei

Mooi kaartje Marlieke.
Ilse

Louise zei

Wat leuk zijn die cupcakes, mooi en zeer geslaagd kaartje!


gr.LOuise

Maia zei

Grappig die cup cakjes Marlieke en de washi tape er onder staat super!
Ik zie de wink of stella pen als ik vergroot dus missie geslaagd!
Alvast een fijn weekend!
Groetjes Maia