donderdag 7 januari 2016

Donderdag - Kerstkaartendag - Week 1

De eerste donderdag van 2016. Een nieuwe poging om mee te doen met het wekelijkse 52 Weeks to Christmas blog.



Dit is de kerstkaart die wij verstuurden afgelopen jaar. De foto maakten we met de zelfontspanner van de camera.

Alle gebruikte materialen die je ziet, koomen uit de najaarscatalogus van Stampin' Up!
Achter de foto zitten 3 laagjes vellum uit het Winter Wonderland Stack. Van Whisper White cardstock maakte ik een frame. De kerstman en de kerstballen knipte ik uit het Home for Christmas dessinpapier.

Van deze kaart maakte ik een foto en die liet ik 40x afdrukken om te versturen. Helaas werd die foto niet zo mooi scherp en wit als hier wel te zien is, raar maar waar. Dat viel dus een beetje tegen.

Zoals gezegd: alle materialen komen uit de najaarscatalogus. Inmiddels is de voorjaarscatalogus uit en de Sale-a-Bration gestart. Dat wil zeggen dat je bij iedere €60 een cadeautje uit mag zoeken. De eerste bestelling voor diverse klanten is inmiddels al de deur uit. Op 20 januari bestel ik weer. Wil jij ook wat mee laten komen? Dat kan! Ook kan ik je tegen een kleine vergoeding de voorjaarscatalogus toesturen.

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog! En een fijne dag!


6 opmerkingen:

Gina zei

Heel origineel Marlieke ! Leuk om je gezinnetje zo eens te zien. Schatjes van kinderen! Dat is duidelijk :) Groetjes, Gina

Diny zei

Wat SCHATTIG Marlieke........prachtig hoor!
Groetjes Diny

Louise zei

Jammer dat foto tegenviel want hij is echt heel leuk, wat worden de kinderen al groot!

gr.LOuise

Johanna zei

Een mini-layout kerstkaart! Erg leuk!!

Gerrina zei

Gaaf zo´n echte familiekaart! Groetjes, Gerrina

Sarah zei

Wat leuk gedaan ! Mooi gezin !
Liefs Sarah