vrijdag 1 januari 2016

Een goed begin...

... om te beginnen natuurlijk allemaal Gelukkig Nieuwjaar. Hopelijk zijn jullie 2015 goed uitgegaan en 2016 goed ingegaan!

Stampin' Up! begint 2016 in ieder geval goed: vanaf 5 januari gaat de nieuwe lente-zomercatalogus in en ik kan je verklappen; er staat zoveel moois in! Afgelopen jaren niet zo'n mooie lente-zomer catalogus gezien, echt niet! Heb jij 'm nog niet? Tegen een kleine vergoeding stuur ik hem graag naar je op!

Ook start op 5 januari de jaarlijkse Sale-a-Bration periode bij Stampin' Up! Dit betekent dat als je voor €60 bestelt, je een 1 gratis product uit de speciale Sale-a-Bration actiefolder mag mee bestellen. Bestel je voor €120 dan mag je 2 producten uitzoeken etc.

Ik heb al een poosje wat producten uit de nieuwe voorjaarscatalogus in huis en heb daar o.a. dit kaartje mee gemaakt:


Ik heb op dit kaartje de volgende nieuwe producten gebruikt:
- It's my Party Designer Series Paper Stack
- Party Wishes Stempelset
- Party Punch Pack, waarmee je de gestempelde kaarsjes (letter i), cupcakes en ballon kunt uitponsen
- Baker's Twine Combo Pack
- Wink of Stella Glitter Brush

Wil jij ook al snel met deze producten aan de slag? Dat kan! Op 5 januari doe ik 's avonds namelijk meteen een bestelling en ik bestel graag voor je mee. Geef me je bestelling door op stampinadventures@outlook.com  (gebruik dit emailadres ook als je een catalogus wilt ontvangen).

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en een fijne dag!


1 opmerking:

Diny zei

Wat schitterend allemaal Marlieke!
En wat heb je een mooi gezinnetje!
Geniet van al het moois en dat 2016 een mooi en creatief jaar mag worden!
Groetjes Diny