zondag 31 januari 2016

Embossen en stanzen maar

Goedemorgen, deze keer eens een keer een kaartje waar ik niet zo heel veel materiaal op gebruikt heb. De materialen die ik gebruikt heb, vind je wel weer terug op de eerste pagina's van de voorjaarscatalogus van Stampin' Up!, net zoals alle materialen uit de kaartjes van mijn vorige blogposts.



De basis is een stukje Whisper White cardstock dat met de Confetti Textured Impressions Embossingfolder door de Big Shot is gehaald. Vervolgens bracht ik met spongedaubers wat kleur aan over de geëmbosste vlakken (Mint Macaron, Melon Mambo en Crushed Curry). 

Ook stanste ik uit zwart cardstock de Happy Birthday taart, dit deed ik met de Party Pop-Up Thinlits Dies. Deze zette ik met Stampin Dimonsionals vast, voor iets meer diepte. Toen nog twee It's my Party Enamel Dots erop en de basis was klaar. Die basis matte ik op Whisper White cardstock en vervolgens nog een keer op Mint Macaron Cardstock. 

Oh..zei ik aan het begin van deze post dat ik weinig materialen had gebruikt? Het zijn er toch alweer 9.... 

Bedankt weer voor je bezoekje aan mijn blog. Een reactie vind ik altijd fijn om te lezen.
Fijne dag en tot gauw!

5 opmerkingen:

Romy zei

Wat een mooie combinatie van zwart/wit en kleur! Echt een prachtig kaartje!

Stempel er op los by Ilse zei

Leuk gedaan Marlieke .
Liefs
Ilse

Wendy's Mhaaksels zei

Dat ziet er superfeestelijk uit zo!
Groetjes, Wendy

Henriët zei

Super feestelijke verjaardagskaart!
Groetjes van Henriët

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Marlieke...leuk geembost en daar die vrolijke kleurtjes op aangebracht maakt het tot een schitterend geheel...ook een prachtige tekststans...


groetjes Rosina