dinsdag 5 januari 2016

Geboortekaartjes

Goedemorgen,

Allereerst bedankt voor al jullie geweldige reacties op mijn vorige kaartje! Echt super leuk!

Enkele maanden geleden plaatste ik dit kaartje al eens wat ik had gemaakt n.a.v. een kaart op Pinterest:


Ik gebruikte de stempelset Something for Baby. Hier horen ook bijpassende Framelits bij om de gestempelde afbeeldingen mooi uit te stanzen. De achtergrondstempel komt uit de Perpetual Birthday Calendar set. Door de kaart op twee lagen te matten, krijgt de kaart net weer iets meer effect. De Basic Jewels Rhinestones maken het geheel af.

Na het maken van dit kaartje, had ik inspiratie om nog even door te gaan met wat kaartjes voor de voorraad:





Hier stanste ik met de Framelits rompertjes uit het mooie Colour Collection dessinpapier.
De achtergrondstempel is er een uit de set Gorgeous Grunge. Sentiment komt uit de Nederlandstalige set K.J.E.G.



Vanavond plaats ik weer een bestelling. Wil jij ook iets mee laten komen? Mail me dan op stampinadventures @ outlook. com (zonder spaties). En vergeet niet dat de Sale-a-Bration is gestart; voor iedere €60 die je besteedt, mag je 1 gratis artikel uit de SAB-brochure uitzoeken! Het maakt niet uit of je uit de nieuwe voorjaarscatalogus of de gewone jaarcatalogus bestelt. Enkele gratis SAB-producten zijn gelimiteerd tot en met 15 februari verkrijgbaar, wees er dus snel bij!



Fijne dag!

8 opmerkingen:

Sarah zei

Wat zijn ze leuk !!
Liefs Sarah

Louise zei

Wat een leuke serie kaarten Marlieke, leuke vrolijke kleurtjes.
Je kaart hieronder is ook een plaatje!


gr.LOuise

Je@net zei

Wat een leuke serie kaartjes, Marlieke. Altijd handig om zo'n voorraadje in huis te hebben!

Wendy's Mhaaksels zei

Heel leuk!

Stempel er op los by Ilse zei

Super gedaan Marlieke.
Liefs
Ilse

Romy zei

Wat zijn ze leuk en vrolijk! Echt heel mooi!

Renate zei

Kijk dan toch wat een dotjes. Ze zijn stuk voor stuk super leuk. Lekker eenvoudig, niet te veel poespas. Helemaal leuk!!!

-xies- Renate.

Gerrina zei

Gave kaarten Marlieke! Lekker vrolijk en ik vind die achtergrond super. Groetjes, Gerrina