maandag 11 januari 2016

Happy Hexagons

Vandaag wat gezellige, happy hexagoon kaartjes op mijn blog. Ze zijn zooo leuk om te maken. En nog redelijk snel ook, dus ook heel geschikt voor massaproductie.

Ik maakte ze in een aantal varianten. Helaas was ik iets te snel met foto's maken; ik plakte namelijk ook nog twee rijtjes van 3 zilveren Rhinestones linksboven en rechtsonder om de kaart wat meer bling te geven. Denken jullie die er nog even bij?







Welke materialen heb ik voor deze kaartjes gebruikt:
- cardstock gekleurd
- card stock whisper white
- stempelset Six-Sided-Sampler
- hexagon punch
- stempelset Back to Basics
- Colour Collections dessinpapier
- stempelset Celebrate Today

Geen nieuwe materialen uit de onlangs verschenen voorjaarscatalogus, maar wel uit de gewone jaarcatalogus. Die producten zijn en blijven immers ook erg leuk om mee te werken.


Wil jij ook iets van deze artikelen bestellen?
20 januari doe ik weer een verzamelbestelling. Als je voor die tijd je bestelling aan me doorgeeft, heb jij jouw spullen ook snel in huis! 

Heb je nog geen catalogus en wil je deze wel ontvangen? Laat me dan iets weten, dan zorgen we daarvoor! Je ontvangt dan ook meteen de speciale Sale-a-Bration actiebrochure!

TIP:
- Schaf NU de bundel van de Six-Sided-Sampler stempels + Hexagon punch aan voor € 38,50. Doe daar ook nog het dessinpapier bij (40 vellen 30x30 voor € 26,75) en je kunt al vooruit met het maken van deze leuke kaartjes. Door het totaalbedrag van deze producten, heb je ook nog eens recht op 1 GRATIS artikel uit de speciale Sale-a-Bration brochure!

3 opmerkingen:

Louise zei

Leuke serie kaarten Marlieke!

Fijne dag,

LOuise

Sarah zei

Leuk ! De hexagonstempels en pons daar ben ik zo blij van dat ik ze heb . In een wip tover je toffe kaartjes !
Liefs Sarah

Romy zei

Wat een mooi vormgegeven kaartjes! Ze zijn erg leuk.