zaterdag 9 januari 2016

Inspiratiekaartje

Pas geleden had ik een kaartje nodig voor iemand die mij al een tijdje volgt op Facebook. Ze was nog onbekend met de producten van Stampin' Up! en wilde wel wat meer weten. Ik stuurde haar dus de catalogi en deed er dit kaartje bij:



De basis is een witte kaart, gesneden uit Whisper White Cardstock. (Wist je trouwens dat er ook Shimmery White Cardstock bestaat? Mooi Whisper White cardstock maar dan met een subtiel glimmertje eran toegevoegd. Erg mooi om je creaties net iets extra's te geven). Met de stempelset Gorgeous Grunge stempelde ik een diagonale achtergrond in de kleuren Calypso Coral en Old Olive.

Verder nam ik twee dessinpapiertjes uit het Pretty Petals Designer Series Paper Stack. Van het ene strookje maakte ik een banner met behulp van de Tripple Banner Punch. Uit het andere papier ponste ik een cirkel met de 2" cirkel pons.

Het sentimentje vond ik in dit geval wel heel toepasselijk. Het komt een uit exclusieve set die ik als demonstratrice kreeg bij mijn aanwezigheid in een door Stampin' Up! georganiseerde meeting met heel veel andere demo's in Duiven in mei 2015. De set heet Better than E-mail. (Wil jij ook profiteren van de vele voordelen die het demonstratrice zijn heeft? Neem dan vrijblijvend contact met me op en ik vertel je er graag alles over. Je kunt je ook direct inschrijven via de link in mijn sidebar. Stap je tijdens de Sale-a-Bration periode in, dan ontvang je extra veel in je starterspakket). Ook nu stempelde ik weer in de kleur Calypso Coral en op een cirkel gemaakt met de 1 3/4 cirkelpons. De randjes van beide cirkels zette ik extra aan met de Stampin' Write Markers.

De laagjes zette ik iets verhoogd vast op elkaar met Stampin' Dimensionals. En tussen de laagjes in schikte ik nog wat Silver Metallic Threat.

Als finishing touch plaatste ik nog enkele Jewel Basic Rhinestones.

Hopelijk heb ik ook jullie kunnen inspireren met dit kaartje.

Fijne dag!


2 opmerkingen:

Romy zei

Wat een mooi, sfeervol kaartje! De strass steentjes zijn een prachtig detail.

Johanna zei

Leuk kaartje!