woensdag 20 januari 2016

Mokken / pennenblikjes met het envelop punchboard

Bijna eind januari...en ik heb hier nog wat creaties van eind december toen Femke haar laatste dag bij het kinderdagverblijf. Niet alleen de kinderen kregen een afscheidstraktatie, de leidsters natuurlijk ook.

Ik maakte voor alle leidsters deze mok, ook te gebruiken als pennenblik. Op de voorkant stempelde ik de naam van de leidster en op de achterkant het woord 'bedankt'.



Deze mok kun je heel gemakkelijk zelf maken met behulp van het geweldige Envelop Punchboard van Stampin' Up! (Bij mij te bestellen, en als je wilt ontvang je bij je bestelling ook een werkbeschrijving van deze mok. Of kom de mok gezellig maken tijdens een workshop, dan ben ik beschikbaar voor al je vragen en natuurlijk krijg je dan na afloop de werkbeschrijving mee naar huis). 

De mok / het pennenblik moest natuurlijk ook gevuld worden. Omdat Oud & Nieuw naderde (een dag na het afscheid van Femke) besloot ik een leuke verpakking met sterretjes te maken en die in de mok te zetten. Samen met een zakje peperpuntkussentjes. Zo zagen alle losse onderdelen eruit:



Zo zag het geheel eruit als de mok / het pennenblok gevuld was:


Omdat ik nog genoeg tijd over had, besloot ik voor alle leidsters ook nog een persoonlijk memoblokje in bijpassende stijl te maken:


En zo ongeveer zag het geheel er dan uit voor alle leidsters:


Wist je dat je op de foto's kunt klikken om ze nog beter te kunnen bekijken?

En wist je dat je ALLE benodigde materialen om bovenstaande creaties te maken, bij mij kunt bestellen?

En wist je ook al dat je voor alle bovenstaande creaties bij mij terecht kunt voor een workshop? Ik leer het je graag!

Neem vrijblijvend contact met me op om de mogelijkheden te bespreken: stampinadventures @ outlook . com  (geen spaties ertussen)







3 opmerkingen:

Romy zei

Wat een ontzettend leuk idee! Daar zullen de ontvangers zeker weten erg blij mee zijn.

Je@net zei

Wauw...wat een super gave attentie voor alle leidsters. Dat zal enthousiast ontvangen zijn bij iedereen!

Sarah zei

Wauw !! Knap gedaan !