vrijdag 22 januari 2016

Nog eens It's my Party

Wauw!! Wat veel reacties gisteren op mijn schudkaarten! Dank jullie wel! En ook nog enkele nieuwe volgers erbij. Leuk, welkom op mijn blog!

Enkele blogposts geleden liet ik al een vrolijk verjaardagskaartje zien uit de lijn It's my Party / Party Wishes uit de nieuwe voorjaarscatalogus. Vandaag een klein vervolg daarop:


Gebruikte materialen:
- It's my Party Designer Series Paper Stack
- Party Wishes stempelset
- It's my Party Designer Washitape
- Party Punch Pack
- Baker's Twine combopack
- It's my Party Enamel Dots
- Designer Buttons Basic Black
- Wink of Stella Glitterbrush

Alle materialen zijn via mij te bestellen.

Als je op de bovenste foto klikt, wordt deze vergroot weergegeven op je scherm. Dan zie je wellicht het resultaat van de geweldige Wink of Stella Glitterbrush wat beter. Hieronder ook nog een poging om de glitters wat beter zichtbaar te maken:



Leuk? En wil je ook eens zo'n kaartje maken? Boek een workshop en aan het einde van de workshopavond ga je naar huis met 3 leuke zelfgemaakte kaartjes en de catalogi als je die nog niet hebt! Je mag gebruik maken van mijn materialen. Je betaalt voor deze avond €7,50. Doe jij die avond een bestelling van minimaal €30 euro, dan is de workshop voor jou gratis. Meer info of aanmelden: stampinadventures @ outlook .com (zonder spaties)

6 opmerkingen:

Klaske zei

aaaaah, deze is ook al zó leuk! Ik heb vorige week het papier, twine enzo binnengekregen. Het ligt nu echt zó mooi te zijn op mijn bureau. Mijn eerste kaartjes komen binnenkort op het blog.

Rosina zei

Een prachtig verjaardagskaartje Marlieke...heel mooi gecombineerd met je SU spulletjes...

Groetjes Rosina

Je@net zei

Leuk geworden, Marlieke!

Romy zei

Alweer zo'n leuk en vrolijk kaartje! Dat knoopje is een leuk detail.

Stella zei

Zo vrolijk en mooi strak! Ik vind die ballonnetjes eindeloos :)

Mieke zei

Wat een vrolijk kaartje is dit!