vrijdag 29 januari 2016

Sneeuwpop met envelop punchboard

Wat is het lang mooi weer gebleven in ons kikkerlandje. Maar inmiddels heeft het in heel het land wel zo'n beetje gesneeuwd en is het ook overal al flink koud. Tijd om ook maar eens een winterse creatie hier op mijn blog te laten zien. Een sneeuwpop, gemaakt met het Envelop Punchboard.


Het leuke is, dat je de oogjes en het mondje kunt maken met de restjes die je overhoudt na het punchen van de hoed. Met wat washitape is de hoed zo versierd en me een leuk lintje heb je zo een sjaal gemaakt.


Er past een doosje fruitsnoepjes in, zoals je op de foto hierboven kunt zien.



Gezellig, zo met z'n allen bij elkaar.....:




Zo zie je maar weer; met het envelop punchboard kun je heel wat meer dan alleen enveloppen maken! Vorige week plaatste ik ook al een mok / pennenblik gemaakt met het punchboard. Nu deze sneeuwpopjes. En het envelop punchboard kan nog veel meer. Wil je weten wat? Schrijf je in voor een workshop en ik leer het je! Gegarandeerd een gezellige avond en je gaat met een aantal leuke zelfgemaakte creaties weer naar huis!

2 opmerkingen:

Margo zei

Wat heb je die leuk gemaakt ! Zo schattig als ze daar allemaal samen staan !
Groetjes
Margo

Margriet Tournier zei

Wat een gezellige hoeveelheid sneeuwpoppen zo bij elkaar. Ik hoop dat we er deze winter ook nog in het echt buiten kunnen maken.

Groetjes,
Margriet