donderdag 26 januari 2017

Love You Lots

Recentelijk vertelde Miranda op haar blog dat haar favoriete formaat kaart 5x7 inch is. Eigenlijk werk ik meestal standaard op 10x15 cm, maar ik wilde Miranda haar favoriete formaat ook wel eens uitproberen. En ik kan je vertellen; ik ben enthousiast! Waarom heeft ze da niet eerder gedeeld?! Haha. Heerlijk formaat om mee te werken als je niet teveel kwijt wilt op je kaart.  Ik maakte een kaartje met de hostess set Love You Lots in de hoofdrol:


Dit kaartje kwam tot stand aan de hand van de challenge bij Cas(e) this sketch. Alle gebruikte materialen zijn van Stampin' Up! (die je ook via mij kunt bestellen).

Papier: Sending Love DSP. Het tekstballonnetje met hartjes erin is een stempel uit de Foxy Friends stempelset. 

Om de kaart af te werken, maakte ik faux stitches met een zwarte fineliner.

Nu ben ik wel benieuwd naar jullie mening: hoe komt de kaart het beste tot zijn recht?
1. Op de foto hierboven, met witte onder- en achtergrond.
2. Op de foto met een zwarte ondergrond en witte achtergrond
3. Op de foto met zwarte onder- en achtergrond





Challenges:

8 opmerkingen:

Leigh Penner zei

Super sweet take on the sketch!

Rosina zei

Prachtig kaartje Marlieke...heel leuk met die egeltjes en ook die rode touce maakt het zoooooo mooi...

groetjes Rosina

Je@net zei

Super schattig kaartje geworden, Marlieke!

Diny zei

Ik vind je kaartje prachtig zoals hij nu is Marlieke!
Groetjes Diny

Michelle zei

What lovely little hedgehogs! :-) Thanks for joining us at CAS(E) This Sketch!

Gerrina zei

Mooie kaart! En ikzelf heb altijd met 2x wit voor lichte kaarten gefotografeerd, maar vind tegenwoordig een zwarte ondergrond ook heel mooi... Groetjes, Gerrina

Zw@@n zei

Wat een lief kaartje, Marlieke. Mooie sketch ook. Leuk dat je meedoet met CAS on Sunday. Liefs, Wilma

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een lief kaartje zeg!