zaterdag 20 mei 2017

NIEUWE producten!

Zo'n 1,5 week geleden ontving ik mijn pre-order met nieuwe Stampin' Up! producten. Ik kan wel zeggen dat ik heel blij ben met de inhoud van de nieuwe catalogus. Naar aanleiding van de shakerkaart met de spijkertjes die ik maakte -klik hier-, maakte ik meteen een ander kaartje met een nieuwe set: Crafting Forever. Ook gebruikte ik nieuw DSP, nieuwe kleuren en nieuwe embellishments.

Elementen uit mijn vorige kaart die ik ook nu weer gebruikt heb:
- vrije interpretatie van mijn sketch
- gebruik van het nieuwe Color Theory DSP
- gebruik van Paperpiecing techniek (klik je op de link dan kom je op een door mij gemaakte tutorial uit)
- het idee van een stuk gereedschap erbij (vorige kaart de hamer, nu de schaar)



Zie je hoe mooi het kleurverloop in het DSP is?! Het Color Theory DSP komt ook terug in het potje wat ik met behulp van de paperpiecing techniek 'aangekleed' heb. Op het kaartje zie je de nieuwe kleuren Berry Burs en Lemon Lime Twist. 

De achtergrond stempelde ik met de set Painter's Palette. Deze blijft nog een jaartje in de catalogus en dus ook in mijn kast. Leuk! Als laatste plakte ik nog wat Glitter Enamel Dots op het kaartje. Deze zijn ook te vinden in de nieuwe catalogus. Ze zijn leuheuk! 

Inmiddels heb ik ook al een heel ander kaartje gemaakt met stempels uit de leuke nieuwe stempelset Crafting Forever. Daarvoor nog eventjes geduld. Team Utopia zal binnenkort met een bloghop komen waarin we heel veel nieuwe producten aan jullie laten zien. In die bloghop komt ook mijn kaart voorbij. 

Hopelijk lukt het me om voor die tijd nog meer voorbeelden te maken en hier te laten zien. Voor nu: prettig weekend verder!

Challenges:

9 opmerkingen:

Marjan zei

Ik vind je kaart echt onwijs gaaf!! Het is net alsof de schaar ook gepaperpieced is, maar je noemt alleen het potje. Leuk dat je meedoet met de Liftchallenge.

Marlieke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marlieke zei

Dank je wel voor je reactie Marjan. De schaar is eerst vlak gestempeld, toen nog eens op een los vel. Ingekleurd en uitgeknipt en toen over de al gestempelde schaar heen geplakt. Geen paperpiecing dus :-)

Je@net zei

Super gave kaart, Marlieke. En wat een leuke nieuwe spulletjes zijn er weer!

Stampin with Liz Design zei

Mooie kaart weer Marlieke! Nieuwe spulletjes is altijd gaaf, erg leuk voordeel aan demo zijn, zo'n pre-order!

Sarah zei

Ook een superkaartje!

Cornelie zei

Deze set is super tof. Mooi je kaart. Je shakercard is ook leuk zeg!

Bobby zei

Your pot of paintbrushes is wonderful. Thanks for sharing your pink card with us at Addicted to CAS.

Margot zei

Gave kaart!