dinsdag 22 augustus 2017

Traktatie

Gisteren werd onze jongste alweer 3 jaar. Vandaag mocht hij uitdelen in zijn groep op het kinderdagverblijf waar hij zit. Hij wist zelf heel goed wat hij aan de kindjes wilde uitdelen: KOEKJES! (die bakken we regelmatig samen). Dat kwam mij best goed uit, want Stampin' Up! heeft een stempelset en bijbehorende pons die daar perfect bij passen, namelijk de Cookie Cutter Christmas  set en pons. En anders dan de naam doet vermoeden, hoef je die dus niet alleen met kerst te gebruiken.

We bakten koekjes; Mickey Mouse en het Cookie-poppetje. Een deel ging op de schaal en werd rechtstreeks door onze jongste uitgedeeld. Het andere deel koekjes ging per stuk in een zakje, samen met een bijbehorend vormpje om zelf koekjes te bakken en een stempeltje.



Het zakje plakte ik dicht en versierde ik wat. Mijn man kwam me even helpen en vond het nog leuk om te doen ook. :-)



Gebruikte materialen:
- Cookie Cutter Christmas stempelset
- Cookie Cutter punch
- Pretty Pines thinlits 
- Brushwork Alphabet stempelset
- Number of Years stempelset
- Inkt in de kleuren Crumb Cake, Pacific Point en Lemon Lime Twist.

Eenvoudig, maar leuk. Toch?

3 opmerkingen:

Stampin with Liz Design zei

Dat ziet er leuk uit! De kinderen vonden het vast prachtig! Gefeliciteerd!

Sarah zei

Super! Ik hou er van van deze knutsels en lekkernijen. Zoveel leuker dan alle uitdeel dingens die er te koop zijn en waar ik NOOIT aan meedoe. ☺

Gerrina zei

Zien er lekker vrolijk uit! Enne gaaf kadoo ook! Groetjes, Gerrina