dinsdag 12 september 2017

Een vlug kaartje

Afgelopen weekend hadden we een verjaardag van de zoon van een goede vriendin. Het cadeau was vooraf al geregeld; hij kreeg van enkele mensen samen het grote politiebureau van Lego en ook wij deden daaraan mee. Om toch niet met lege handen te komen, nam ik een kaartje voor hem mee, maar...dat moest last-minute nog gemaakt worden. Het werd een snel, maar toepasselijk kaartje:



Gelukkig heb ik de set Boys wil be Boys nooit weg gedaan. Hij is niet meer verkrijgbaar, maar wat ben ik blij dat ik deze set nog heb. De stempel met de bouwsteentjes kwam perfect van pas. De tekst 'GEFELICITEERD' komt ook al uit een retired set, namelijk 'Er is er één jarig hoera hoera!'

De naam stempelde ik met letters uit het Bruskwork Alphabet. De L is eigenlijk een T die ik op zijn kop gestempeld heb. Dit omdat ik de hoofdletter L uit het alfabet van deze set voor een kind niet heel goed leesbaar vind.

Ik stempelde ook nog een bijpassend envelopje.

Zoals gezegd: een vlug kaartje. En daarna ook nog vlug op de foto gezet. De ontvanger was er blij mee en ook zijn moeder was enthousiast. Daar doe je het uiteindelijk allemaal voor hè?

Product List

3 opmerkingen:

Je@net zei

Super vlug én super leuk, wat wil je nog meer. De bijpassende vlop maakt het helemaal af, Marlieke!!

Rosina zei

Heel leuk dit 'lego'kaartje voor de verjaardag van Luc... gaaf ook die envelop erbij...

lieve groetjes
Rosina

Sarah zei

Ideaal met die legoblokjes. Tof!