dinsdag 26 september 2017

Tijd voor korting

Even een fijn berichtje tussendoor. Want Stampin' Up! heeft heel leuke kortingsacties aangekondigd, en die deel ik natuurlijk al graag met jullie. Kijk je snel mee?

Heel veel papier 4 halen - 3 betalen.
Met het Color Theory Papier heb ik al veel voorbeelden gemaakt. Klik HIER om ze te bekijken.


Diverse leuke stempelsets én de Notecards met enveloppen. Onmisbaar voor World Card Making Day op 7 oktober a.s.


Zondag 1 oktober plaats ik een verzamelbestelling. Voor mezelf bestel ik in ieder geval de Birthday Delivery stempelset en het bijpassende Birthday Memories DSP. 

Wil jij ook meedoen? Zorg dan dat jouw bestelling uiterlijk zaterdagmiddag 16:00 uur in main mailbox zit (stampinadventures @ outlook . com ) (zonder spaties)

Vergeet ook onderstaande actie niet.
Je hoeft niet persé een party te geven. Doe jij (samen met je vriendinnen, familie, collega's) een bestelling van €350 of meer, dan ontvang je de set ook GRATIS.



Ook inwoners uit België mogen bestellen. Alleen mag ik niet over de grens naar je verzenden. Ik kan wel naar een afhaalpunt van jouw keuze aan de NL-Belgische grens verzenden. Natuurlijk mag je je bestelling ook bij me op komen halen in Nuenen (bij Eindhoven). Dan doen we meteen ook een leuke Make & Take.

Geen opmerkingen: