zaterdag 15 augustus 2009

Inspiring-award van Lean

Van Lean kreeg ik vandaag deze inspiring-award. Dank je wel Lean, ik vind het weer heel leuk om dit van jou te mogen krijgen! Natuurlijk geef ik deze award graag weer verder, en wel aan: Marley, Marit, Corry, Chantal en Nicole. Verder ben ik bezig om nog een mini-album af te maken. Het is bijna klaar, maar nog niet helemaal! Tipje van de sluier: zelfde thema, zelfde foto's en bijna hetzelfde papier als mijn vorige mini-album (!), maar toch een beetje anders....

7 opmerkingen:

chantal zei

Bedankt, dit is een hele eer om deze award te mogen ontvangen. Mijn tweede award! Wie had dat gedacht? Bedankt Marlieke.
Ben er reuzeblij mee.

Unknown zei

jajaja lekker vaag ,maar we doen het er maar mee.Het is te warm om ons daar druk over te maken....hoewel toch wel nieuwschierig.De award heb je verdiend hoorrrrrrr.
gr,Lean

Corry zei

Hoi Marlieke
Dank je wel voor je award hij is erg leuk en ik ben er weer blij mee.
Ben benieuwd naar je volgende miniboekje.
Groetjes Corry

Marley zei

Marlieke,
Bedankt voor de award die je aan me geeft en jij natuurlijk nog gefeliciteerd ermee, je verdient het! Ben super benieuwd naar je volgende mini album..
Heel veel liefs, Marley

Ilonka zei

Gefeliciteerd met je award.

Groetjes Ilonka

Romy zei

GEfeliciteerd met je award! Je hebt hem verdiend:)

Odetta zei

Gefeliciteerd met je award! Zeer terecht verdiend! Groetjes, Odetta