zaterdag 29 januari 2011

Nog een layout vol sneeuw

Bedankt allemaal voor de superleuke reacties op mijn vorige blogpost over knutselen met kinderen!

Verder blijf ik maar aan het scrappen met mijn sneeuwfoto's. Deze keer heb ik maar weer eens geprobeerd om wat meer foto's op één LO te verwerken en ik denk dat dat aardig gelukt is. Tevens zie je bij deze layout dat je niet altijd veel materiaal en (dessin)papier nodig hebt. Ik heb de foto's het werk laten doen.

(klik op de foto voor een vergroting. Je kunt dan ook de journaling lezen)





















Werkwijze en materialen:
- Met een Azza-mal heb ik de foto's eerst in de gewenste vorm afgetekend en daarna uitgeknipt.
- De foto's zijn op rood cardstock gelijmd.
- In het midden van de foto's een stuk Gemstones Glimmercardstock waar ik met rode fineliner de journaling geschreven heb.
- met een ponsje van Pipoos heb ik 6 kristallen gestanst uit Gemstones Glimmercardstock.
- Rondom de foto's met een witte soufflépen een lijn getrokken, hier en daar onderbroken om de tekst van de titel ook nog kwijt te kunnen.

Ik zag dat de foto linksboven op de layout niet echt goed overkomt. Dit is die foto:

11 opmerkingen:

scrappingann zei

Hoi Marlieke,
Geweldige LO geworden, ik heb ook nog zoveel winterfoto's te scrappen. Ik heb véél Midnight Frost papier van Bo Bunny gekocht, dus even geduld het komt eraan.
Groetjes van Scrappingann

Marley zei

Wateen gave lay out! de foto's zijn super uitgesneden, mooie vorm! Ik ga binnenkort ook eens een poging wagen aan een lay out.. hihi x Marley

Jolanda zei

Heeeel gaaf zeg,je hebt echt niet veel nodig om iets moois te maken he!!Super hoor!!
Fijne zondag en ik vond je vorige post echt geweldig!!(zo leuk om te zien,wat je met de kinders doet!)
Groetjes...enne ik hoop dat we niet meer zoveel sneeuw krijgen...t was mooi maar zoooo onhandig!

Jolanda zei

Wat een gave layout is dit geworden! Leuk idee die mallen. (Die hebben wij ook nog ergens, toch maar een keer gaan gebruiken:P)

Groetjes Jolanda

Unknown zei

Aardig gelukt...nee hoor goed gelukt gave uitgesneden vorm ook....cool!
groetjes en nog een fijne zondag,Lean

mariska zei

Heej meid!!

Wat leuk om je sneeuw fotos zo te combineren zeg!
Ziet er gaaf uit!

Fijne zondag he?
Liefs mariska

jannekevanveen zei

erg mooi om tezien leuk al die foto's bij elkaar gr Janneke

Miranda zei

Gaaf gedaan Marlieke.
We hebben ook een hoop mooie foto's kunnen maken met al die sneeuw.
Ik ga komend weekend er mee aan de slag, in een mini album.

Groetjes Miranda

Romy zei

Wat een onwijs gave layout, Marlieke!! Door de kronkellijntjes ziet het er zo heerlijk vrolijk uit.

Jolanda Cuper zei

Prachtige LO en super foto's!
Genieten was dat met die sneeuw, als ik jou foto's zie moet ik er weer aan denken!
Groetjes Jolanda.

MadeByMaly zei

Hij is mooi geworden Marlieke. Ik ben toch wel blij dat de sneeuw verdwenen is en alleen nog maar op foto's te zien is...op naar de lente zou ik zeggen :-))