zaterdag 4 augustus 2012

Nieuwe Challenge bij MCSC

Eindelijk heb ik mijn inspiratie voor het maken van layouts deze week weer helemaal terug gevonden. Een paar dagen terug plaatste ik al deze layout en gisteren deze layout en er liggen er nog een aantal klaar om op mijn blog geplaatst te worden.

Maar nu eerst...... (een beetje later op mijn blog verschenen dan de bedoeling was) weer een nieuwe challenge op het blog van Mi CAS es su CAS. Dit keer een thema, namelijk: eten en drinken. Ons DT heeft gebruik gemaakt van de fantastische nieuwe digi's die gesponsord werden door Deasy Designs en wel de sets Frame It en Sweet Treats. Dit is mijn bijdrage:


7 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

super leuke kaart Marlieke.

groetjes karin

Unknown zei

Lekker kaartje heb je gemaakt ben benieuwd naar de rest.
groetjes,Lean

Marianne Louise zei

Leuke kaart. De stempels zijn volgens mij ook leuk om te gebruiken voor uitnogigingen voor een feestje of een high tea.
groetjes Marianne

Janny's Cards Creations zei

Je krijgt er trek van. Een mooie simpele kaart. Erg mooi. Groetjes Janny P.S. Mooie kleur

Je@net zei

Leuk (en lekker :o) kaartje, Marlieke!

MadeByMaly zei

Ik vind je kaartje helemaal geweldig!

Rianne van dam zei

Wat een leuk kaartje,
Ik las net de reactie op mijn egelkaartje,
misschien kunnen we een keer een kaartswap doen ofzoiets?
Want de Egelkaart is nog beschikbaar, want die is nog niet verkocht en ik heb hem ook nog niet op mijn facebook als te koop aangeboden
Rianne