zaterdag 1 december 2012

Paperpiecing Challenge bij MCSC

De eerste zaterdag van de laatste maand van 2012. En dat betekent: een nieuwe challenge op het blog van MCSC. Deze keer gaan we gezellig met z'n allen paperpiecen. Doen jullie ook mee? Als je niet weet wat paperpiecen inhoudt: zowel op het blog van MCSC én hier op mijn eigen blog verschijnt een stap-voor-stap foto-tutorial met beschrijving. Dit is mijn voorbeeldkaart deze maand:



Als basis heb ik een vierkante witte kaart gebruikt. Ik heb het afdrukje van The Greeting Farm aangekleed d.m.v. de paperpiecing techniek en ik heb daarvoor hetzelfde dessinpapier gebruikt als wat ik voor het raampje ook gebruikt heb. Het raampje is overigens uit de set Frame It van Deasy Designs. De witte delen zijn gedaan met embossingpoeder en het haar is gekleurd met Copic Markers.


11 opmerkingen:

Lia zei

Wat een leuk kaartje, leuk gedaan,
groetjes Lia

Romy zei

Wauw, wat een mooitje! Door het 'puffy' spul lijkt de kerstman net echt!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Mooie kaart! Blijf vooral in het team!! Bedankt voor a je inzet bij mij het afgelopen jaar. We houden contact. Succes!

Ellen zei

Super leuke kaart Marlieke, en de afbeelding komt erg mooi uit met de paper piece techniek.
Groetjes Ellen

femmoltje zei

wat een mooi kaartje..
Leuk zo die open klappende raampjes..

gr femke

KarinsArtScrap zei

ach wat een schatje een hele leuke kaart geworden Marlieke.

groetjes karin

Scrapcreaties Mirande zei

Leuk kaartje met die openklap raampjes.
Groetjes Mirande

Je@net zei

Wat een leuk idee, gaaf kaartje geworden, Marlieke!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Echt een super leuk kaartje!
groetjes, Yvonne

MadeByMaly zei

Prachtig Marlieke. Een heel mooi kaartje.

Maia zei

Schattig kerstmannetje Marlieke!
Mooi de sneeuw er op en het raampje
Heb je een beetje genoten van de sint met jullie kleine gup en natuurlijk vandaag in de sneeuw?
Geniet van een fijn winters weekend
Lieve groet Maia