zaterdag 14 september 2013

Crazy for CAS #27

Soms is het heerlijk om een kaartje te liften en daarom hebben we bij Crazy for CAS deze keer een kaartje voor jullie uitgezocht wat jullie mogen liften. De prachtige te liften kaart is gemaakt door Debby Hughes. Toch vond ik het zelf echt een uitdaging om een mooie liftkaart gemaakt te krijgen. Verschillende pogingen zijn in de prullenbak beland, dit kaartje mocht uiteindelijk blijven:


Wellicht dat ik niet helemaal tevreden ben omdat het een behoorlijke one-layer kaart geworden is (ik zie steeds dat andere mensen ze prachtig kunnen maken maar die gave beschik ik niet hoor). Of omdat de kleurtjes niet helder genoeg zijn. Ik weet het niet. Hebben jullie wel een idee over hoe je de kaart van het challengeblog mooi kunt liften? Aarzel niet en doe gezellig mee! Kijk op het blog van Crazy for CAS voor de liftkaart en de voorbeelden die de andere DT leden maakten. 

8 opmerkingen:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Het is niet te zien dat je er moeite mee had. jammer dat ik niet kon zien wat in de prullenbak belande. Ik blijf wel golfjes zien hier ;-p

De hobbydroom zei

Nou ook wij zien er niks van dat je het zo lastig vond. want je kaartje is werkelijk prachtig en heel mooi gelift!

Een fijn weekend :)
Lieve groetjes, De hobby droom

Mieke zei

Super mooi!

Henriët zei

En ook hier zie ik toch ook weer golfjes in :-)
Vind de kaart goed geslaagd hoor!
En ik heb al een idee voor mijn lift. Ga ik vanmiddag meteen maar mee aan de slag!
Groetjes van Henriët

Gerdine zei

Ook al zo'n gave lift!! Mooie kleuren!

Gerrina zei

Wat een mooie rustige kaart! Die kleuren zijn idd heel mooi bij elkaar! En bedankt voor de tip; heb ´m daar ook gelift! Nu kijken dat ik die voor CFC ook gemaakt krijg... Fijn weekend, Gerrina

Renate zei

Je kaart is zeer goed gelukt hoor, als je het mij vraagt. Ik ben bij om te lezen dat ik niet de einige ben waarbij er ook wel eens wat in de prullenbak beland.

-xies- Renate.

Debby Hughes zei

Lovely colours and that sentiment is the perfect finishing touch!