maandag 29 december 2014

Nieuwe (gratis) Stampin' Up! producten!

Ik stuiter helemaal!
En hopelijk krijg ik jullie ook een beetje aan het stuiteren...

Een preview; een kaartje gemaakt met bijna allemaal nieuwe Stampin' Up! producten. En het leukste is nog wel dat jullie deze producten vanaf 6 januari ook kunnen bestellen. En de meeste nog wel gratis ook! Lees meer daarover onderaan dit bericht.



De foto is met mijn telefoon gemaakt.
Morgen wellicht nog even met de goede camera en bij daglicht een nieuwe foto maken.

Ik stempelde op Whisper White Cardstock.

Het prachtige dessinpapier is uit de paperpack Best Year Ever en bevat nog veel meer mooie papiertjes! Het pak bevat 12 vellen dubbelzijdig bedrukt papier. Aan elke zijde een ander dessin. En je kunt dit gratis verkrijgen tijdens de  * SALE - A - BRATION * die van start gaat op 6 januari.

Ook de stempelset met de bloem, Lotus Blossom, kun je gratis verdienen. Ik ben weg van deze set. Waarom? Omdat ik geen held ben in het inkleuren van stempels. Maar ziet deze stempel er niet goed ingekleurd uit? De set doet het werk voor je! Wil je er meer informatie over? Mail me vrijblijvend voor uitleg of om een afspraak te maken voor een workshop met deze stempelset.

De tekst is afkomstig uit een NIEUWE SET Nederlandse Stampin' Up stempels, K.J.E.G. , ook verkrijgbaar vanaf 6 januari.

De drie laagjes zijn verhoogd vastgezet met Stampin Dimensionals en ik werkte de kaart mooi af met wat Jewels Basic Rhinestones.

Zelf ben ik enthousiast over al deze prachtige nieuwe producten! Jullie ook al een beetje?



 * Zoals beloofd nog wat extra info over hoe je de meeste van deze producten gratis kunt verdienen * :

Van 6 januari tot en met 31 maart is het Sale-a-Bration bij Stampin' Up! Bij iedere EUR 60 die je besteedt aan Stampin' Up producten, mag je 1 gratis artikel uitzoeken uit de speciale Sale-a-Bration folder. Wil je zo'n folder hebben? Mail me dan en ik stuur hem naar je op. Bestel je voor EUR 120, dan kies je dus al 2 gratis producten uit. Etc.

Op 6 januari wordt tevens de nieuwe seizoenscatalogus gelanceerd. En oh...wat staan daar ook mooie dingen in! Onder andere dus de K.J.E.G. stempelset, een derde Nederlandse set die wat mij betreft echt onmisbaar is in je collectie.

Via deze weg wens ik jullie alvast een hele gezellige jaarwisseling.
Woensdag ben ik nog een keer terug met een terugblik op dit (blog) jaar en daarna zien jullie me in het nieuwe jaar weer terug!

2 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

mooi Marlieke
Gr Karin

Gerrina zei

Gaaf die bloem! Mooie kaart! Hoop dat je geniet van je laatste stukje verlof en nog wat energie op doet! Wens je een fijn 2015! Groetjes, Gerrina