zaterdag 3 januari 2015

Een SPETTEREND begin van 2015 bij Crazy for CAS

Oh wat heb ik genoten van alle reacties op mijn Kerst-labels! Dank jullie wel allemaal! Zo leuk om te lezen!

Vandaag een nieuwe challenge op het challengeblog van Crazy for CAS. En om het nieuwe jaar SPETTEREND in te gaan, vragen we jullie om SPETTERS op je creatie te gebruiken. Team oranje maakte mooie voorbeelden, en ik deed ook gezellig mee:


Alle materialen zijn van Stampin' Up!; dessinpapier, cardstock, achtergrondstempel uit de set Gorgeous Grunge, champagneglasstempel en sentiment uit de set Embellished Events. De glazen en het sentiment heb ik met de SU markers afgedrukt.

De kaart heeft ook al een bestemming, want het is mijn moeder gelukt om in deze tijd en op bijna 60-jarige leeftijd (aanstaande woensdag is het zo ver) een baan met een vaste aanstelling te krijgen. Mam; van harte proficiat!

Helaas is dit voorlopig de laatste challenge op het CFC-blog. Het blog gaat tot eind maart even met pauze. Voor mij is het tevens mijn laatste bijdrage, want ik heb besloten om te stoppen als DT-lid voor CFC en kom na de break dus niet meer terug als DT-er. Via deze weg bedankt aan alle DT-leden voor de samenwerking. Ik was er vanaf het begin af aan bij en dat was bijzonder. Ook alle deelnemers bedankt en een speciaal bedankje aan de deelnemers die de moeite namen om hier op mijn eigen blog een reactie achter te laten op mijn DT-creaties! Erg leuk!

6 opmerkingen:

Romy zei

Wat een goed nieuws van je moeder! Gefeliciteerd! Dat verdient inderdaad een mooi kaartje als deze. Ik vind hem prachtig!

KarinsArtScrap zei

een hele leuke kaart en proficiat voor je moeder super op die leeftijd
Marlieke
Gr Karin

Unknown zei

Heerlijk voor je moeder gave kaart heb je gemaakt en een mooi 2015.
groetjes,Lean

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel leuk kaartje Marlieke!!
Groetjes, Yvonne

Renate zei

Tof zeg dat je moeder een vaste aanstelling heeft gekregen. Jammer dat je gaat stoppen bij CFC. Met dit spetterende kaartje sluit je het wel heel mooi af.

-xies- Renate.

Johanna zei

Alvast gefeliciteerd met je moeder, en wat tof dat ze een vaste baan heeft!
Heel jammer dat je stopt bij CFC, door jou ben ik geinspireerd geraakt om weer kaartjes te maken! Dank je wel daarvoor :) Natuurlijk is het begrijpelijk, en ik hoop ook echt dat je SU avontuur ook weer veel mooie creaties gaat opleveren (vast wel).
Groetjes, Johanna
p.s. grappig dat jij opmerkte zoveel dezelfde dingetjes te zien in mijn daily!!