woensdag 28 januari 2015

In the spotlight: Blendabilities

Het is weer woensdag en dus tijd voor de rubriek In the Spotlight, met vandaag:


* Blendabilities  *




Kleur jij ook graag je stempelafdrukjes in? 
Stampin' Up! heeft daarvoor ideale markers ontwikkeld, namelijk de Blendabilities. Deze markers op alcohol basis, zijn verkrijgbaar in 16 kleuren, elke kleur in een setje van 3 opeenvolgende kleuren die zich heel goed met elkaar laten vermengen. (12 kleuren zie je terug in de jaarcatalogus, de andere 4 kleuren in de seizoenscatalogus)

De Blendabilities zijn in korte tijd al heel gewild geworden.
Zelf kleur ik mijn afdrukjes meestal niet in, maar de reden dat ik ze hier nu toch 'in the spotlight'  plaats, is dat je ze nu GRATIS kunt mee bestellen als je voor €60 euro aan Stampin' Up! producten bestelt. Bestel je voor €120, dan kun je al twee pakjes Blendabilities gratis mee bestellen.

Kijk maar eens in de jaarcatalogus (heb je hem nog niet maar wil je hem wel graag hebben? Mail me dan en ik stuur hem graag naar je op) op blz. 166 - 167 en 212. Daar vind je ook meteen een prachtige stempel, die zich er heel goed voor leent om met Blendabilities ingekleurd te worden.

Wil je nog meer zien / weten?
In dit korte filmpje zie je een demonstratie hoe je met de Blendabilities kunt werken:




En ook op Pinterest is er genoeg over te vinden: klik hier.

TIP: Let erop dat je je Blendabilities altijd liggend opbergt. Dit voorkomt uitdrogen.

TIP: Het maakt niet uit of je werkt van donker naar licht of van licht naar donker! Doe wat je zelf fijn vindt.

En dan hebben we ook nog de nieuwe weekaanbiedingen:
Wat dacht je van de praktische grote cirkelpons? Of die mooie hexagonpons? 


Laat het me snel weten (stampinadventures @ outlook . com) als je nog mee wilt bestellen; eind deze week doe ik nog een bestelling de deur uit! En bestel je dus voor €60 euro aan producten (jaarcatalogus - seizoenscatalogus - weekly deals), dan krijg je er een gratis set blendabilities (of ander cadeau naar keuze) bij!

Geen opmerkingen: