maandag 25 mei 2015

Workshops mei en juni

En het blijft maar druk hier...

Maar ook vooral met leuke dingen hoor. Zo hadden we afgelopen zaterdag een geweldig Stampin' Up! Event in Duiven (bij Arnhem) met zo'n 200 demo's. Daarover later meer.

Verder blijven de aanvragen voor bestellingen en workshops binnenkomen. Dank jullie wel! Op 7 juni geef ik een besloten workshopmiddag bij een hostess in Veldhoven.

En ik heb voor mei (laatste week) en juni ook nog wat workshops gepland staan waarvoor nog enkele plaatsen beschikbaar zijn. Zie onderstaand overzicht (dubbelklik op de afbeelding voor een vergroting):


Wil jij ook een keer een workshop bijwonen? Laat het me weten. Wil jij zelf graag een keer hostess zijn, trommel dan vriendinnen, familieleden, collega's etc. op en neem contact met me op voor een afspraak. Ik ben graag jullie demonstratrice.

Geen opmerkingen: