donderdag 31 december 2015

Terugblik op 2015

2015 nadert zijn einde...
Zoals altijd even een (korte) terugblik hier op mijn blog, met name op creatief gebied.

Kom je voor de BLOGHOP van Team Utopia? Scroll dan even 1 bericht door naar beneden!

Ik gestart met 157 volgers. Inmiddels zijn het er 163.
Bedankt aan iedereen die mijn blog volgt en een extra bedankje voor iedereen die soms of altijd een reactie achterliet! Leuk!

Dit jaar stelde ik voor mezelf een aantal doelen:
1) Iedere week meedoen met 52 weeks to Christmas
2) Meer scrapbook layouts maken.
3) Een jaar 'overleven'  als demonstratrice voor Stampin' Up!

Mede dankzij deze gestelde doelen zijn de volgende aantallen uit mijn handen gekomen:
7 labels
36 kaartjes
9 Kerstkaartjes
8 layouts
16 projecten
6 ProjectLife pagina's (ik maakte er meer, maar publiceerde er 6)
1 filmpje

Dan had ik ook nog de eer om 4x in de prijzen te vallen bij diverse challenges.

Doel 1 is niet behaald, maar dat is niet erg.
Doel 2 wel, maar de frequentie scrapbook layouts 'moet' in 2016 verder omhoog, net als de frequentie van de PL pagina's.

Doel 3 is meer dan geslaagd. Ik heb mijn weg inmiddels aardig gevonden in het demo zijn. Ik geniet van het geven van workshops en het adviseren bij klantbestellingen. Dank aan iedereen die afgelopen jaar bij mij een (of meerdere) workshop(s) gevolgd heeft en / of bestellingen geplaatst heeft!

Ik deed zo nu en dan ook nog mee met de Sew Along van het boek ' Zo Geknipt'.
Mede daardoor maakte ik 4 projecten op de naaimachine. Dat hadden er minstens 12 moeten zijn....

In de maanden september, oktober, november, december kwam ik nauwelijks aan knutselen en bloggen toe. Inmiddels lukt dat ook weer beter, dus in 2016 kun je hier weer heel wat creaties van me verwachten. Er staan al enkele leuke blogposts klaar.

Tot slot enkele creatieve hoogtepunten van afgelopen jaar; creaties waar ik het meest trots op ben:



























Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Een hele fijne jaarwisseling en...
...tot morgen! Dan ben ik meteen terug met een nieuwe creatie!





4 opmerkingen:

Romy zei

Wat een prachtige creaties allemaal! Je bent heel productief geweest het afgelopen jaar.
Fijne jaarwisseling alvast!

Gina zei

Hele mooie terugblik en prachtige creaties ! Fijne jaarwissel, Marlieke! Groetjes, Gina

Johanna zei

Ik verheug me op jouw voornemens (de layouts en pl pagina's) niks moet maar het geeft zoveel energie om creatief bezig te zijn! Fijne jaarwisseling!

Sarah zei

Fijn overzicht ! Een mooi 2016 !
Liefs Sarah
P.s. je reacties zijn aangekomen hoor , dank je ! Ik publiceerde er eentje