donderdag 18 februari 2016

Zoet kaartje

Bij het maken van deze kaart met de Triple Time Stamping techniek, was het inkleuren met aquapainter me goed bevallen. Dat wilde ik dus nog wel een keer doen. Deze keer lukte het kleuren iets minder goed, de vormgeving lukte niet zoals ik die in mijn hoofd had en het kaartje belandde enkele keren in de wacht om afgemaakt te worden. Uiteindelijk werd het toch nog best een leuk kaartje:


Stempelsets:
- Birthday Blooms
- Hardwood

Papier:
- Birthday Bouquet

Inkt:
- Old Olive
- Blushing Bride
- Soft Suede

Verder:
- Aquapainter
- Rhinestones
- Stampin' Dimensionals


Hebben jullie de geweldige aanbiedingen in de Weekly Deals van deze week gezien? Ze zijn razend populair! Indien nodig, plaats ik maandag een extra bestelling. Wil jij ook wat mee laten komen? Laat me dat dan uiterlijk zondagavond weten!


Fijne dag!

5 opmerkingen:

Je@net zei

Vind het een leuke kaart geworden, Marlieke. Mooi ook dat strass steentje in de bloem!

Rosina zei

Heel lief kaartje Marlieke..prachtig in die zachte pastelkleurtjes...

groetjes Rosina

Sarah zei

Ik vind je kaart heel mooi !
Zacht en mooie kleuren .
Liefs Sarah

Anoniem zei

Wat een mooi zacht kaartje! Ik vind hem echt heel mooi!

Gina zei

Hele mooie kaart Marlieke. Leuk accent met die pareltjes in de bloem. Groetjes, Gina