woensdag 18 mei 2016

Vlinderkaart en 2 TIPS

Nog niet zo lang geleden MOEST ik gewoon even iets maken. Gewoon omdat ik een moest ontspannen. Maar ik had weinig tijd en eigenlijk ook weinig inspiratie. Toen herinnerde ik me een leuke video-tutorial van Marianne en ik besloot daarmee aan de slag te gaan. Met een beetje van mezelf en een beetje van Marianne, werd dit uiteindelijk mijn kaartje:



De leuke veegjes komen uit de set Number of Years. Ik stempelde in elke kleur (Blushing Bride, Daffodil Delight en Mint Macaron) twee veegjes onder elkaar.  (Tip: de nieuwe catalogus bevat meerdere stempelsets met wegjes die te gebruiken zijn voor een kaart als deze! Keuze genoeg!)

Daarna haalde ik de kaart door de Big Shot (met Precision Base Plate) met de Butterfly Thinlits en tenslotte stempelde ik het sentiment eronder. Door gebruik te maken van de geweldige Stampin' Write Markers rechtstreeks op de stempel, is het mogelijk een sentiment in meerdere kleuren af te drukken. Tip: met de Big Shot Die Brush haal je de kleine stukjes heel gemakkelijk uit de vlinder nadat deze door de Big Shot is gegaan! 




Wil jij ook een keer zo'n kaartje maken? Geef je gerust op voor een workshop. Je mag mijn materialen gebruiken. Neem gerust iemand mee, gezellig!

5 opmerkingen:

Gina zei

Prachtige kaart in prachtige kleuren !

Sarah zei

Mooi!!

Diny zei

wat een gave kaart Marlieke....en ook je kaarten hieronder zijn heel erg GAAF!
Groetjes Diny

Romy zei

Ontzettend gaaf kaartje!

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje marlieke....zo leuk die veegstempetjes en daar die mooie vlinder op een PRACHTIG kaartje is dat geworden...

groetjes Rosina