dinsdag 20 september 2016

Haarspeldjesbord

Een paar jaar geleden verkocht Stampin' Up! ook stofjes. Tegenwoordig niet meer en eigenlijk mis ik dat wel. Ik werk namelijk ook heel graag met stof en naaimachine. Het stof was voor mijn projectje van vandaag goed van pas gekomen.

Gelukkig staan de lintjes nog wel in de catalogus opgenomen en gelukkig komen er regelmatig mooie, nieuwe linten uit. Op onderstaand project heb ik het prachtige 3/8 inch Ruched Ribbon lint gebruikt, in de kleur Flirty Flamingo. En ik heb het int gebruikt op een kaart, of scrapbook-layout of geschenkverpakking...



Het is een haarspeldjesbord voor Femke. Gek werd ik van al die haarspeldjes die altijd kwijt waren. Of dat je er 's ochtends net niet 2 van dezelfde kon vinden. Dit bord was de oplossing.

Femke koos het stofje, ik het lint. In minder dan een avond was het klaar. En je had de volgende ochtend het stralende gezicht van Femke moeten zien...
Ze had het bord zo vol met al haar speldjes! :-)


5 opmerkingen:

Romy zei

Wat ziet dat er onwijs leuk uit en het is nog heel praktisch ook!

Rosina zei

Heel leuk deze haarspeldjeskaart Marlieke en handig ook voor kleine meisjes...

groetjes en een fijne dinsdag
Rosina

Diny zei

Wat een goede uitvinding Marlieke....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Sarah zei

Dit is gewoon super! Heel tof gedaan!

Margriet Tournier zei

Superleuk bord Marlieke. Ik ben blij dat SU geen stof meer verkoopt, moest ik daar oooook nog iets mee gaan maken. ((-;

Creatieve groetjes,
Margriet