maandag 1 mei 2017

Nog een shakerkaart

Afgelopen zaterdag liet ik een shakerkaart zien waarop de kleuren zwart - wit - goud - zilver centraal stonden. Nog niet gezien? Klik hier. Vandaag laat ik vrijwel dezelfde shakerkaart zien, en toch heeft deze een heel andere uitstraling doordat ik hier met kleur gewerkt heb en de achtergrond met een embossingfolder heb bewerkt:


Gebruikte materialen:
- cardstock Whisper White
- Balloon Pop-Up framelits dies
- Balloon Adventures stempelset (paarse banner)
- SAB Glimmerpaper in de kleuren Bermuda Bay, Perfect Plum en Mint Macaron
- Inkt in de kleuren Sweet Sugarplum en Mint Macaron
- Window Sheet
- Foam Adhesive Strips
- Stylish Stripes Embossingfolder (retired)
- Fancy Frost Sequins (retired)
- In Colors Designer Series Paper


Ook deze keer zorgde ik voor een gezellige binnenkant van de kaart:


Welke shakerkaart vinden jullie mooier? De zwart-wit-goud-zilver versie uit mijn vorige bericht of deze?


*NIEUWE CATALOGUS*
Vanaf morgen mogen demonstratrices pre-orderen uit de nieuwe catalogus! Ik ga dat ook zeker doen en hoop jullie dan snel het een en ander te kunnen laten zien. De nieuwe catalogus staat weer vol met prachtige stempelset, tools en zeker niet te vergeten 5 hele mooie nieuwe kleuren! Wil jij ook alvast een kijkje nemen in de nieuwe catalogus? Stuur me dan snel een berichtje, dan laat ik met mijn pre-order ook voor jou een catalogus meekomen (tegen vergoeding van de verzendkosten). Doe je vervolgens mee met de verzamelbestelling van 9 juni, dan worden de verzendkosten verrekend. 

3 opmerkingen:

Romy zei

Wat een ontzettend leuk en feestelijk kaartje! Ik word er helemaal vrolijk van :)

Sarah zei

Deze is ook leuk!!

Mieke zei

Whaw, echt prachtig!!
Deze is heel vrolijk, de vorige is chiquer. Allebei helemaal geweldig!